سامسونگ به شدت به این اصل معتقد است که درک فرهنگ محلی و سبک زندگی مردم، اولویت اصلی برای تولید محصولات و ارائه خدمات است. در واقع تمام محصولات و تکنولوژی های سامسونگ براساس این اصل طراحی شده اند. برای مثال:
سیستم سرمایش Twin Cooling که یخچال و فریزر سامسونگ را به صورت مستقل، کنترل می کند، بوی غذاها را از هم متمایز می کند بنابراین مثلا یخ موجود در یخچال به بوی ماهی آغشته نمی شود و فضای فریزر نیز به اندازه ای گسترش میابد که نیازهای کاربران را در کشورهای مختلف برطرف کند. نتیجه این امر، افزایش رضایت کاربر و مقدار فروش لوازم خانگی سامسونگ است.
تکنولوژی Wind-Free کولرهای گازی سامسونگ: استفاده از این تکنولوژی در کولرهای گازی سامسونگ، امکان خنک شدن فضا بدون وجود جریان مستقیم هوا و افزایش کارایی مصرف انرژی را فراهم می کند. این دسته از کولرها در مناطقی که دمای هوا بالاست، از کارایی بالایی برخوردارند.
حتی فرهای برقی سامسونگ نیز مطابق با شرایط و ویژگی های بومی و فرهنگی مردم طراحی شده اند. به این ترتیب، این محصولات لوازم خانگی سامسونگ نه تنها در سطح منطقه بلکه در سراسر دنیا مورد استقبال وسیعی قرار میگیرند.
در واقع سامسونگ، با کمک تیم توسعه و تحقیقات خود، به صورت مدام تحقیقاتی را در سطح مناطق مختلف انجام می دهد تا با درک سبک های مختلف زندگی مردم، محصولات خود را متناسب با نحوه زندگی و نیازهای آنها تولید کند.
تیم تحقیقاتی سامسونگ، نیازهای محیطی، کاری، فرهنگی و آموزشی کاربران را شناسایی کرده و با توجه به این نیازها، روش های زندگی آتی آنها را تشخیص داده و از این داده ها برای توسعه دیدگاههایی در مورد محصولات آتی استفاده می کند تا به بهترین نحو، نیازهای کاربر را برطرف کرده و نهایت رضایت او را تامین کند.