همراهان گرامی، به اطلاع می رساند ارسال کالا مربوط به سفارش های ثبت شده از شهرستان، بعد از تعطیلات سال نو انجام خواهد شد.

کولر گازی سامسونگ

آیتم‌های 1 تا 14 از مجموع 112 تا

صفحه:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
کولر گازی سامسونگ خودتان را با انتخاب ویژگی مورد نظرتان پیدا کنید:

کولر گازی سامسونگ انتخاب با نوع


کولر گازی سامسونگ

سامسونگ انواع ظرفیت ها و مدل های کولر گازی را با بهره گیری از تکنولوژی های روز و مواد اولیه مرغوب و با کیفیت تولید می کند. تمامی مدل های کولر گازی سامسونگ را با گرارانتی معتبر میتوانید از شعب نمایندگی سامسونگ خریداری نمایید .

قیمت روز کولر گازی سامسونگ با گارانتی سام سرویس

برای اطلاع از قیمت روز کولر گازی های سامسونگ به همین صفحه از سایت allsamsung.ir مراجعه کنید. در این صفحه می توانید قیمت و مشخصات مدل های مختلف کولر گازی و وضعیت موجودی آن ها را در فروشگاه بررسی کنید. در صورت موجود نبودن قیمت یک مدل خاص، می توانید با شماره تماس درج شده در سایت تماس گرفته و قیمت روز کولر گازی سامسونگ با گارانتی سام سرویس را از کارشناسان فروش ما در شعب نمایندگی سامسونگ استعلام کنید.

مشخصات کولر گازی سامسونگ

کولر گازی های سامسونگ انواع مختلفی دارند که هر یک از مشخصات و ویژگی های خاصی برخوردار است. کلیه مدل های کولر گازی سامسونگ در دو نوع اینورتر و دور ثابت تولید می شوند.توان مصرفی کولر های اینورتر سامسونگ در رده کم مصرف با گرید انرژی A+ است و مدل های معمولی گرید انرژی A و B دارند.کولرگازی های سامسونگ بسیار کم صدا هستند و از بهره وری بالایی برخودار اند. استفاده از فیلتر های تصفیه هوای قدرتمند و فین ضد زنگ و ضد خوردگی یکی دیگر از ویژگی های کولر گازی های سامسونگ است.

کولر گازی های ویندفری ( Wind Free ) سامسونگ که یکی از کولر گازی های جدید و بسیار پر طرفدار است، با استفاده از یک شبکه متشکل از هزاران حفره جریان هوای خنک را به صورت یکنواخت در محیط پخش می کند بدون این که وزش باد سرد را در یک نقطه خاص مترکز کند.

راهنمای خرید کولر گازی سامسونگ

انتخاب کولر گازی مناسب بسیار مهم است چراکه اگر مدل یا ظرفیت کولر گازی متناسب با نیاز شما نباشد، نمی توانید از امکانات فوق العاده این دستگاه بهرمند شوید. با توجه به این که معمولا مشتریان کولر گازی سوالات زیادی درباره انتخاب کولر گازی مناسب دارند، یک راهنمای خرید کولر گازی سامسونگ رایگان را در سایت allsamsung برای شما منتشر کرده ایم.

علاوه بر مطالعه این راهنمای خرید جامع، می توانید جهت دریافت راهنمایی بیشتر و پرسیدن سوالات خود با شماره تماس درج شده در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان فروش نمایندگی شما را راهنمایی کنند.

انواع کولر گازی سامسونگ

پر فروش ترین و پر کاربرد ترین نوع کولر گازی، اسپلیت دیواری است که در انواع ساختمان ها کاربرد دارد و در اکثر خانه ها از آن استفاده می شود. کولر گازی دیواری سامسونگ یا همان اسپلیت دیواری در مدل های متنوع و ظرفیت های زیادی تولید می شود و می تواند متراژ های مختلف را پوشش دهد.

علاوه بر این، سامسونگ کولر گازی سقفی و ایستاده نیز تولید می کند. کولر گازی ایستاده سامسونگ در ظرفیت های بالا تولید می شود و برای سالن های بزرگ مثل باشگاه ورزشی، فروشگاه های بزرگ و سالن های غذا خوری با متراژ بالا مناسب است و کمتر مصرف خانگی دارد.

کولر گازی سقفی سامسونگ نیز که در مدل های کاستی(Cassette ) چهار طرفه و 360 درجه تولید می شود، بیشتر در ادارات یا محیط های آموزشی کاربرد دارد و پنل داخلی آن در سقف کاذب نصب می شود. این کولر گازی ها فضای کمی اشغال می کنند و هوا را به صورت یکنواخت در محیط پخش می کنند.

انتخاب ظرفیت کولر گازی سامسونگ

کولر گازی های سامسونگ در ظرفیت های متنوعی تولید می شوند. ظرفیت کولر گازی توان سرما یا گرما دهی کولر است و باید بر اساس متراژ و فاکتور های دیگر انتخاب شود. هر چه ظرفیت کولر گازی بیشتر باشد قدرت سرما و گرمادهی آن بیشتر است و می تواند متراژ بیشتری را پوشش دهد. انواع ظرفیت کولر گازی سامسونگ عبارتند از:

قیمت کولر گازی سامسونگ امروز

با توجه به نوسان قیمت کولر گازی، بیشتر مشتریان به دنبال روشی برای دریافت قیمت کولر گازی سامسونگ امروز هستند. برای دریافت قیمت روز کولر به همین صفحه از سایت فروشگاه allsamsung مراجعه کنید. برای دسترسی راحت تر به این صفحه، می توانید آن را در مرورگر خود بوکمارک یا ذخیره کنید. علاوه بر این می توانید قیمت روز کولر گازی سامسونگ را از طریق تماس با شماره درج شده در سایت استعلام فرمایید.

خرید قسطی کولر گازی سامسونگ

شما می توانید کولر گازی سامسونگ مورد نظرتان را به صورت قسطی از نمایندگی سامسونگ خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط خرید قسطی کولر گازی سامسونگ به صفحه فروش اقساطی سامسونگ مراجعه کنید.

خرید کولر گازی سامسونگ با گارانتی

کلیه کولر گازی هایی که در نمایندگی سامسونگ به فروش می رسند دارای گارانتی سام سرویس هستند که شامل 5 سال گارانتی کمپرسور و 18 ماه گارانتی قطعات فنی است.

نمایندگی کولر گازی سامسونگ در تهران

فروشگاه Allsamsung که با شعب مختلف به عنوان نمایندگی فروش کولر گازی سامسونگ فعالیت دارد، انواع مدل های کولر گازی سامسونگ را به صورت آنلاین و حضوری به فروش می رساند. جهت خرید کولر گای سامسونگ از نمایندگی سلیت آل سامسونگ می توانید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید یا به فروشگاه های حضوری ما در شهر تهران مراجعه بفرمایید.

سوالات متداول

کولر گازی سامسونگ ساخت کجا است؟

سامسونگ با توجه به حجم بالای تولید و صادرات قطعات کولر گازی را در کشور های مختلف مونتاژ می کند. کولر گازی ای که خریداری می کنید ممکن است در کشور دیگری مونتاژ شده باشد اما قطعات آن ساخت کره هستند.

آدرس نمایندگی کولر گازی سامسونگ تهران کجا است؟

برای خرید کولر گازی سامسونگ از فروشگاه رسمی سامسونگ در تهران می توانید به آدرس های زیر مراجعه کنید:

آیا امکان خرید قسطی کولر گازی سامسونگ وجود دارد؟

شما می توانید انواع کولرگازی سامسونگ را به صورت نقدی یا اقساطی از فروشگاه معتبر نمایندگی سامسونگ در ایران خریداری کنید. امکان پرداخت هزینه کولر گازی در اقساط 2 تا 12 ماهه وجود دارد. اطلاعات بیشتر را در سایت allsamsung مطالعه بفرمایید.

آیا کولر گازی سامسونگ گارانتی دارد؟

بله شما می توانید کولر گازی های سامسونگ را با ضمانت سام سرویس از فروشگاه allsamsung به صورت نقدی و اقساطی تهیه کنید. این گارانتی شامل 5 سال ضمانت کمپرسور و 18 ماه ضمانت قطعات است.

×

 

قیمت:
قیمت واقعی:
Our price is lower than the manufacturer's "minimum advertised price." As a result, we cannot show you the price in catalog or the product page.

You have no obligation to purchase the product once you know the price. You can simply remove the item from your cart.
Our price is lower than the manufacturer's "minimum advertised price." As a result, we cannot show you the price in catalog or the product page.

You have no obligation to purchase the product once you know the price. You can simply remove the item from your cart.




SAMSUNG ®

کليه حقوق اين سايت متعلق به نمایندگی رسمی سامسونگ می باشد © 2024-1402