شرایط ضمانتنامه نمایندگی رسمی سامسونگ

                   

محصولات شرکت سامسونگ بر اساس قوانین کارخانه سازنده شامل ارائه خدمات بوده و مسئول اجرای آن برای لوازم خانگی صوتی تصويری و تجهيزات جانبی کامپيوتری شرکت "سام سرویس" و برای تلفنهای همراه "همراه سرویس خاورمیانه" ، "هماهنگ" ، "پارس سامتل" و "پارس مایکروتل" هستند.

برای استفاده از خدمات پس از فروش مشتریان میتوانند با شماره تلفن مرکزی سرویس 0218255 و یا تلفن های درج شده در کارت گارانتی تماس گرفته و یا با همراه داشتن برگه ضمانتنامه معتبر و شناسنامه دستگاه به هر یک از مراکز مجاز خدمات سام سرويس و همراه سرویس  خاورمیانه در سراسر کشور مراجعه کنند تا از تسهیلات ضمانت محصول برخوردار گردند .

قوانین و شرایط ضمانتنامه :

۱ - ضمانتنامه های بدون برچسب هولوگرام فاقد اعتبارند .
۲ - خدمات ضمانت شامل تعمیر یا سرویس دستگاه و ارائه خدمات رایگان جهت تعویض قطعات و دستمزد تعمیر میباشد .
۳ - دستگاههایی مشمول ضمانت هستند که دارای برگ ضمانتنامه باشند . بدیهی است جهت استفاده از خدمات پس از فروش ارائه برگ ضمانتنامه ضروریست .
۴ - خدمات پس از فروش فقط در مراکز خدمات مجاز معرفی شده ارائه می گردد .
۵ - حداکثر مدت زمان پوشش خدمات پس از فروش در لوازم خانگی صوتی تصويری و تجهيزات جانبی کامپيوتری ۱۸ ماه از تاریخ تولید و برای تلفن همراه 15 ماه از تلریخ تولید یا یکسال از تاریخ خرید ( با ارائه فاکتور معتبر) میباشد. تاریخ تولید محصول بر روی کارت شناسایی دستگاه ذکر شده است .
۶- قطعات و قسمتهایی از محصولات که شامل ضمانت نمی باشند عبارتند از :
  • - کلیه وسایل و تجهیزات جانبی (Accessory)
  • - بدنه
  • - لوازم تزیینی و داخلی و جانبی
  • - قفسه ها
  • - باطری ها
  • - دستگاه کنترل از راه دور
  • - فیلتر برس و پاکت جاروهای برقی
  • - بلندگوی دستگاه های صوتی
* - گارانتی ویژه : کمپرسور یخچال فریزرها دارای سه سال و نيم و کمپروسور کولرهای گازی دارای پنج سال ضمانت میباشند.
 
ضمانتنامه در شرایط ذیل قابل اجرا نیست :
الف- صدمات ناشی از حمل ونقل نوسانات برق آتش سوزی رعد و برق حوادث طبیعی ضربه و استفاده غلط و یا بیتوجهی
به دستورالعملهای ذکر شده در دفترچه راهنمای دستگاه
ب- دستگاههایی که دستکاری شدهاند و یا توسط اشخاصی بجز نمایندگان مجاز خدمات تعمیر شده باشند
ت- هر نوع دستکاری و يا آسيب در برگه ضمانتنامه یا هولوگرام آن برچسب سریال و يا شناسنامه و مشخصات دستگاه که منجر
به خدشه در آن شده باشد

 

شماره های تماس :
سام سرویس : 0218255

همراه سرویس خاورمیانه : 02184030

هماهنگ : 02181028

پارس مایکروتل : 02184220

پارس سامتل : 02124538000
                   
     




SAMSUNG ®

کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت سام تکوین کاوش (نمایندگی رسمی سامسونگ) می‌باشد © 2016-1395