همراهان گرامی، به اطلاع می رساند ارسال کالا مربوط به سفارش های ثبت شده از شهرستان، بعد از تعطیلات سال نو انجام خواهد شد.

  • ارتباط با دفتر مرکزی نمایندگی سامسونگ
  • مشاهده در نقشه
  • شماره تماس : 02186086010
  • پشتیبانی بخش فروش اقساطی
  • شماره تماس : 09391858121
لیست شعب و شماره تماس نمایندگی سامسونگ در تهران
  • ارتباط با دفتر مرکزی نمایندگی سامسونگ
  • شماره تماس : 02186086010

تماس با شعب نمایندگی سامسونگ

جهت رفاه هر چه بیشتر مشتریان سامسونگ ، این مجموعه به عنوان نمایندگی فروش محصولات سامسونگ با تاسیس چندین شعبه در مناطق مختلف تهران، امکان دسترسی و خرید آسان تری را برای مشتریان فراهم کرده است.

این شعب به صورت مگا استور های بزرگی می باشند که علاوه بر ارائه محصولات دیجیتال مانند گوشی و تبلت سامسونگ به همراه لوازم جانبی ، لوازم خانگی و صوتی و تصویری مانند تلویزیون سامسونگ، انواع ساند بار و اسپیکر، یخچال فریزر سامسونگ، کولر گازی سامسونگ، ماشین لباسشویی سامسونگ، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی و ... را نیز به مشتریان خود ارائه می دهند تا شما بتوانید به سادگی و با قیمت مناسب به بیشترین تنوع محصولات در دسته های مختلف دسترسی پیدا کنید.

در فروشگاه های نمایندگی سامسونگ کارشناسان فروش مجرب و حرفه ای، خدماتی تخصصی همراه با اطلاعات کامل درباره مشخصات فنی محصولات را در اختیار مشتریان قرار میدهند همچنین با ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان خود این اطمینان را می دهیم که در صورت وجود هر گونه نارضایتی در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام خواهیم کرد.

از دیگر خدماتی که در شعب سامسونگ برای مشتریان فراهم شده، می توان به امکان خرید آنلاین محصولات از وب سایت نمایندگی سامسونگ، پرداخت از طریق درگاه های امن و معتبر بانکی، برگزاری جشنواره های متعدد فروش همراه با هدایا و تخفیف های نقدی، امکان خرید اقساطی محصولات سامسونگ در کمترین زمان با کمترین نرخ کارمزد، تعمیرات تخصصی گوشی و تبلت سامسونگ و همچنین اجرای طرح تعویض گوشی های نو با گوشی های قدیمی و کارکرده اشاره نمود.

با توجه به موقعیت فروشگاه های سامسونگ در شرق ، غرب و مرکز تهران در مناطق پاسداران (هروی)، سعادت آباد (شهرک غرب) و میدان ونک به راحتی می‌ توانید به کالا و خدمات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید. بنابراین، اگر به دنبال خرید محصولات سامسونگ با کیفیت و قیمت مناسب میباشید، می‌ توانید به یکی از فروشگاه های سامسونگ در تهران مراجعه نمایید.

نمایندگی رسمی سامسونگ در آپارات نمایندگی رسمی سامسونگ در یوتیوب نمایندگی رسمی سامسونگ در توییتر نمایندگی رسمی سامسونگ در فیس بوک نمایندگی رسمی سامسونگ در لینکدین نمایندگی رسمی سامسونگ در اینستاگرام نمایندگی رسمی سامسونگ در تلگرام





SAMSUNG ®

کليه حقوق اين سايت متعلق به نمایندگی رسمی سامسونگ می باشد © 2024-1402