• گارانتی سامسونگ

    از آنجا که تفاوت قیمت و خدمات بین شرکت های گارانتی کننده محصولات موبایل و تبلت سامسونگ همیشه برای مشتریان محترم سوال بوده و اکثریت مردم با ابهامات زیادی روبرو می شوند، در صدد برآمدیم تا علت تفاوت قیمت و نوع خدمات ارائه شده توسط شرکت ها را به تفصیل در این مقاله برای هموطنان عزیز شرح دهیم:

    به طور کلی در حال حاضر اسامی متفاوتی برای گارانتی محصولات موبایل و تبلت سامسونگ در بازار و رسانه ها به گوش میرسد.در اینجا سعی داریم گارانتی های اصل که مورد تایید شرکت سامسونگ است را به ترتیب معرفی کنیم:

    1.گارانتی سامتل

    دستگاه های تحت پشتیبانی این شرکت شامل 18 ماه گارانتی پشتیبانی فنی و یک هفته گارانتی تعویض (در صورت بروز هرگونه مشکل ذاتی که کاربر در آن دخیل نباشد)

    کالاهای تحت پشتیبانی : موبایل و تبلت سامسونگ

    شماره تماس مرکز خدمات: 24538000-021

    2.گارانتی سام سرویس

    دستگاه های تحت پشتیبانی این شرکت شامل 18 ماه گارانتی پشتیبانی فنی و یک هفته گارانتی تعویض (در صورت بروز هرگونه مشکل ذاتی که کاربر در آن دخیل نباشد)

    کالاهای تحت پشتیبانی : موبایل و تبلت سامسونگ، پرینتر فکس، دوربین، مانیتور سامسونگ، لوازم خانگی سامسونگ، لوازم صوتی و تصویری سامسونگ

    شماره تماس مرکز خدمات: 8255-021

    3- گارانتی هماهنگ

    دستگاه های تحت پشتیبانی این شرکت شامل 18 ماه گارانتی پشتیبانی فنی و یک هفته گارانتی تعویض (در صورت بروز هرگونه مشکل ذاتی که کاربر در آن دخیل نباشد)

    کالاهای تحت پشتیبانی: موبایل و تبلت سامسونگ

    شماره تماس مرکز خدمات: 81028-021

    4- گارانتی مایکروتل

    دستگاه های تحت پشتیبانی این شرکت شامل 18 ماه گارانتی پشتیبانی فنی و یک هفته گارانتی تعویض (در صورت بروز هرگونه مشکل ذاتی که کاربر در آن دخیل نباشد)

    *نکته حائز اهمیت در رابطه با این گارانتی این است که کالاهای تحت پشتیبانی این شرکت بعضا با گواهی جبران خسارت فیزیکی عرضه می شوند، یعنی در صورتی که اتفاقات خاصی که شامل گارانتی نمی شود برای دستگاه اتفاق بیفتد، خریدار می تواند با پرداخت فرانشیز خدماتکه 30 درصد مبلغ تعمیرات است خدمات مناسبی دریافت کند. البته این خدمات شامل استهلاک هم می شود که تعریف آن در کارت گواهی جبران خسارت عنوان شده است.

    کالاهای تحت پشتیبانی: موبایل و تبلت سامسونگ

    شماره تماس مرکز خدمات: 84030-021

    همانطور که از توضیحات بالا مشخص است تفاوت بین خدمات کاملا مبرهن و تفاوت قیمت نیز به علت خدمات متفاوت است؛ همچنین این شرکت ها همواره در یک بازار رقابتی بعضا به نفع مشتریان محترم، خدمات مقطعی ارزنده تری را ارائه میدهند که این در راستای اهداف هر کدام از شرکت ها جهت جلب رضایت مشتریان است.

    نکته قابل ذکر اینکه با خرید هر کدام ازاین خدمات در صورت وجود انواع قرعه کشی از جانب آن شرکت می توانید از این امکان نیز استفاده کنید.

    مسئله حائز اهمیت اینکه تمامی این شرکت ها تحت پشتیبانی رسمی کره جنوبی قرار دارند و در پایه ای ترین نوع خدمات که هجده ماه گارانتی و یک هفته گارانتی تعویض است تحت پشتیبانی بین المللی قرار میگیرند که طبق دستورالعمل کلی کمپانی سامسونگ است.

    از آنجا که تمامی این گارانتی ها رسمی و معتبر هستند برای دریافت راهنمایی و خدمات تلفنی می توانید با شماره 42132-021 مرکز خدمات سامسونگ تماس حاصل بفرمایید

    فراموش نکنید که برای دریافت خدمات اصل همواره کالا را از نمایندگی ها و فاکتور نمایندگی تهیه کنید.

    در مورد لوازم خانگی،صوتی و تصویری،مانیتور،پرینتر و فکس ودیگر محصولات سامسونگ تنها شرکت رسمی گارانتی کننده سام سرویس است که در صورت نیاز می توانید با شماره 8255-021 از خدمات 24 ساعته آن بهره مند شوید.

    امید است بتوانیم با ارائه توضیحاتی این چنین شما را در راستای خرید بهتر و موفق تر یاری رسانیم.


    ربازدیدترین صفحات سایت سامسونگ :

    عضویت در قرعه کشی ماهانه سامسونگ

    [mc4wp_form id=”22672″]

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    7 دیدگاه

    1. باسلام علت اختلاف قیمت در برخی نمایندگیها سامسونگ چیست و ادرس نمایندگی که گارانتی تعویض دارند کدام است

    2. سلام وقت بخیر
      ببخشید گوشی سامسونگj7من زدم شارژ داغ کرد تا جایی که شارژ آب کرده بود حالا سوکتی جای شارژ گوشیم خراب شده چکار باید بکنم ؟؟

    3. سلام وقت بخیر ….ماشین لباسشویی سامسونگ p1494 خریدم ولی نصب نکردم برا نصبش موفق ب تماس نشدم

    4. سلام دیروز رفتم a20 بگیرم همه گارانتی ها اسمایی
      بودن که اینجا اورده نشدن مجبورم بنویسم مثلا طرف میگفت
      شرکت داده پردازه شرکت مدیاپردازش شرکت داریان و چندتا دیگه…اگه اینا
      معتبر نیست چطور اینقد فراوان تو بازاره حتی تو دیجی کالا
      هم زده ازاین شرکتا و گارانتی ها رو…چیکارباید کنیم?
      اعتماد کنیم یا از کجا بخربم?اسمی هم ک ازاین شرکتا نیاوردید

    5. سلام من یک روزه گوشیهa01گرفتم بلندگوش خرابه صاحب مغازه اطلاع داشت اما نگفت چه کارکنم

    دیدگاهتان را بنویسید