همراهان گرامی، به اطلاع می رساند ارسال کالا مربوط به سفارش های ثبت شده از شهرستان، بعد از تعطیلات سال نو انجام خواهد شد.

یخچال ساید بای ساید سامسونگ

آیتم‌های 1 تا 14 از مجموع 20 تا

صفحه:
  1. 1
  2. 2

یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ

سامسونگ علاوه بر اینکه در سال 2019 به عنوان سومین برند معتبر تولید کننده یخچال فریزر معرفی شد، در میان مصرف کنندگان نیز جایگاه قابل قبولی دارد. در حال حاضر یخچال فریزرهای ساید بای ساید سامسونگ جز پرفروش ترین یخچال فریزرها می باشند که از امکانات و طراحی های منحصر به فردی برخوردارند. مهم ترین ویژگی یخچال های ساید بای ساید سامسونگ اتصال به شیر آب شهری و برخورداری از آب سرد کن و یخساز اتوماتیک می باشد.

مشخصات یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ

طراحی زیبا و منحصر به فرد و همچنین امکان اتصال به آب شهری دو مشخصه اصلی یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ می باشد. سایر مدل های یخچال فریزر غیر از ساید بای ساید مانند سری فریزر بالا، سری فریزر پایین و یخچال فریزرهای دوقلو سامسونگ، مجهز به آب سردکن مخزنی می باشند در نتیجه برای استفاده از آب سرد کن، باید ابتدا مخزن آن را پر کنید اما در مدل های ساید بای ساید سامسونگ، امکان اتصال به شیر آب شهری وجود دارد و شما به طور دائمی و بدون نیاز به پر کردن مخزن همیشه دسترسی به آب خنک و یخ های قالبی خواهید داشت.

انواع یخچال ساید بای ساید سامسونگ

یخچال ساید بای ساید به یخچال هایی گفته می شود که فریزر و یخچال در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. در واقع در سری یخچال فریزرهای ساید بای ساید، یخچال و فریزر به یکدیگر چسبیده و به صورت عمودی یا افقی در کنار هم قرار دارند. یخچال های ساید بای ساید سامسونگ در طراحی های گوناگونی تولید شده اند و فقط محدود به مدل کلاسیک (طرف راست یخچال و طرف چپ فریزر) نمی باشند.

طراحی یخچال ساید بای ساید سامسونگ

همانطور بالاتر اشاره شد، یخچال های ساید بای ساید سامسونگ در طرح های متنوعی تولید و عرضه شده اند. از نظر طراحی یخچال های ساید سامسونگ به 4 دسته تقسیم می شوند:

  •  ساید بای ساید کلاسیک سامسونگ
  •  ساید بای ساید 4 درب سامسونگ
  •  ساید بای ساید سری فرنچ (درب فرانسوی)  سامسونگ
  •  ساید بای ساید سری Showcase سامسونگ

یخچال فریزرهای ساید بای ساید کلاسیک سامسونگ

یخچال فریزر کلاسیک ساید بای ساید سامسونگ به مدلی گفته می شود که فریزر و یخچال به صورت عمودی و به هم چسبیده در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.در اکثر مدل های یخچال ساید بای ساید کلاسیک، عموما یخچال در سمت راست و فریزر در سمت چپ قرار دارد که روی درب قسمت یخچال یک فضای کوچک جهت دسترسی سریع به مواد غذایی پر استفاده به نام درب بار ایجاد شده است.در واقع عملکرد بهینه به همراه ظاهر شیک و قیمت مناسب، از دلایل عمده فروش و محبوبیت زیاد این دسته از یخچال فریزرهای سامسونگ می باشد.

مزایا یخچال ساید بای ساید کلاسیک سامسونگ

- استفاده از آب تصفیه شده به دلیل مجهز بودن به فیلتر تصفیه آب

- اتصال به شیر آب شهری و مجهز به آبسرد کن و یخساز اتوماتیک

- دسترسی راحت تر به مواد غذایی

- مجهز به سیستم هوای چندگانه

- ظاهر به روز و شیک

یخچال فریزرهای 4 درب سامسونگ

در این سری، یخچال در قسمت بالایی و فریزر در قسمت پایین قرار گرفته اند. یخچال های چهار درب سامسونگ معمولاً بسیار جادار هستند و مناسب برای خانواده‌های پرجمعیت می باشند بنابراین، شما فضای زیادی برای مرتب نگه داشتن مواد غذایی خود دارید. از آنجایی که یخچال چهار درب دارای قفسه های متحرک، جداشدنی و فضای زیادی است، تمیز نگه داشتن آن بسیار آسان است.

مزایا یخچال 4 درب سامسونگ

مزایای یخچال چهار درب سامسونگ شامل موارد زیر می باشد:

- فضای مفید بیشتر با دسترسی آسان

- آب سرد کن و یخساز اتوماتیک

- طراحی شیک

- اتصال به شیر آب شهری

- سیستم خنک کننده چندگانه

یخچال درب فرانسوی سامسونگ

یخچال های درب فرانسوی در دسته یخچال فریزر های ساید بای ساید قرار دارند که دارای 3 یا 4 درب می باشند که  درب های قسمت فریزر صورت کشویی در قسمت پایین یخچال قرار گرفته اند. میزان مصرف برق در یخچال های درب فرانسوی بهینه سازی شده و دارای دو بخش یخچال و فریزر است. از نظر تهویه قسمت یخچال دارای تهویه مرطوب و قسمت فریزر نیز هوای سرد و خشک دارد و به سیستم خنک کنندگی دوگانه مجهز شده است.

مزایا یخچال درب فرانسوی سامسونگ

مزایا یخچال درب فرانسوی سامسونگ شامل موارد زیر می شود:

  • قفسه های بزرگ
  • اتصال به شیر آب شهری
  • فضای مفید بیشتر در طبقه بالا
  • سیستم خنک کننده دوگانه
  • آب سرد کن و یخساز اتوماتیک
  • مصرف انرژی کمتر

یخچال فریزر Showcase سامسونگ

این مدل که از خانواده ی یخچال فریزر های ساید بای ساید سامسونگ با نام showcase است، طراحی نوآورانه ای دارد.فضای داخلی در قسمت یخچال از طریق 2 درب مختلف، به طرز هوشمندانه ای جدا شده اند به طوریکه دسترسی به مواد غذایی را بر اساس میزان مصرف آن ها آسان می کند. در مدل های شوکیس  (Show Case)سامسونگ، با سرعت بیشتر و بدون صرف وقت طولانی، به مواد غذایی که استفاده بیشتری دارند دسترسی خواهید داشت.

مزایا یخچال showcase سامسونگ

مزایا یخچال شوکیس سامسونگ:

  • دسترسی سریع به مواد غذایی پر مصرف
  • یخساز و آب سرد کن اتوماتیک
  • سیستم خنک کننده  سه گانه
  • طراحی شیک و متمایز
  • فضای بیشتر برای نگهداری مواد غذایی

تفاوت یخچال ساید بای ساید با یخچال فریزر دو قلو سامسونگ

  1. اصلی ترین تفاوت میان یخچال ساید بای ساید و دو قلو سامسونگ اتصال به آب شهری می باشد. همانطور که در بالا اشاره شد، یخچال های ساید بای ساید به شیر آب شهری وصل شده و دسترسی به آب سرد کن و یخساز اتوماتیک دارند اما به آب سردکن مخزنی مجهز هستند.
  2. از نظر طراحی یخچال های ساید بای ساید به روز تر و شیک تر از یخچال های دوقلو سامسونگ می باشند.همچنین یخچال های دوقلو به فضای بزرگتری نسبت به یخچال های ساید بای ساید نیاز دارند و مناسب برای فضاهای بزرگ می باشند.
  3. یخچال فریزرهای دو قلو ابعاد بزرگتری از یخچال های ساید بای ساید دارند در نتیجه فضای مفید بیشتری برای نگهداری مواد غذایی در اختیار شما قرار می دهد.
  4. با توجه به اینکه در یخچال های ساید بای ساید، یخچال و فریزر به یکدیگر چسبیده اند حمل آنها کمی سخت است اما در یخچال فریزرهای دوقلو سامسونگ می توانید یخچال و فریزر را به صورت جداگانه حمل کنید در نتیجه اگر مستاجر هستید و کمبود فضا ندارید یخچال فریزهای دو قلو گزینه مناسب تری برای شما می باشد.
  5. یخچال فریزر دوقلو دارای دو موتور مجزا می باشد بنابراین مصرف انرژی آن نسبت به ساید بای ساید کمی بیشتر است.
  6. با توجه به اینکه یخچال فریزهای های دوقلو طراحی و امکانات ساده تری دارند از نظر قیمتی نیز مناسب تر از یخچال های ساید بای ساید می باشند.

ابعاد یخچال ساید بای ساید سامسونگ

طول وعرض اکثر یخچال های ساید بای ساید مطابق با یک استاندارد جهانی ساخته شده تا کاربران از نظر جاگذاری در فضاهایی با دکورهای مختلف دچار مشکل نشوند. آنچه که در ساید بای سایدها متفاوت می باشد عمق یخچال است که با ظرفیت ساید رابطه مستقیم دارد. برای بیان میزان گنجایش یخچال ساید از دو واژه ی لیتر و فوت استفاده می شود.

در بازار لوازم خانگی ایران عمدتاً از واحد فوت (Ft.) برای ظرفیت استفاده می شود که این اعداد تقریبی هستند و شما می توانید برای اطلاع از ظرفیت دقیق یخچال به برچسب انرژی نصب شده روی بدنه ساید بای ساید دقت کنید که این اعداد  بر اساس واحد لیتر نوشته شده اند.

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید سامسونگ

در این صفحه تمامی مدل های یخچال های ساید بای ساید سامسونگ با قیمت و مشخصات قرار گرفته اند و شما می توانید مناسب با نیاز و بودجه تان یخچال ساید بای ساید مورد نظر خود را انتخاب کنید اما اگر انتخاب برایتان دشوار شد یا میان چندین مدل یخچال  سردرگم شدید کافیست با کارشناسان فروش لوازم خانگی سامسونگ تماس گرفته و از مشاوره و راهنمایی آن ها بهره مند شوید. جهت مشاوره و راهنمایی خرید یخچال فریزرهای سامسونگ کافیست با شعب تماس حاصل نمایید.

لیست قیمت روز یخچال ساید بای ساید سامسونگ

شما در این صفحه می توانید روزانه لیست قیمت یخچال ساید بای ساید سامسونگ را دریافت کرده و تغییرات قیمت را در این صفحه مشاهده نمایید. روش دیگر دریافت لیست قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ، تماس با شعب نمایندگی سامسونگ و دریافت لیست قیمت روز از کارشناسان فروش ما می باشد.

خرید اقساطی یخچال ساید بای ساید سامسونگ

شما می توانید یخچال فریزر سامسونگ مورد نظرتان را به صورت نقدی یا اقساطی از فروشگاه های معتبر نمایندگی سامسونگ در تهران خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط فروش اقساطی یخچال فریزرهای سامسونگ به صفحه ثبت نام خرید اقساطی مراجعه نمایید.

×

 

قیمت:
قیمت واقعی:
Our price is lower than the manufacturer's "minimum advertised price." As a result, we cannot show you the price in catalog or the product page.

You have no obligation to purchase the product once you know the price. You can simply remove the item from your cart.
Our price is lower than the manufacturer's "minimum advertised price." As a result, we cannot show you the price in catalog or the product page.

You have no obligation to purchase the product once you know the price. You can simply remove the item from your cart.




SAMSUNG ®

کليه حقوق اين سايت متعلق به نمایندگی رسمی سامسونگ می باشد © 2024-1402