همراهان گرامی، به اطلاع می رساند ارسال کالا مربوط به سفارش های ثبت شده از شهرستان، بعد از تعطیلات سال نو انجام خواهد شد.

تلویزیون سامسونگ

آیتم‌های 1 تا 14 از مجموع 68 تا

صفحه:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5

معرفی تلویزیون سامسونگ

سامسونگ معتبرترین و شناخته شده ترین برند تولید کننده تلویزیون در سراسر جهان است که محصولات آن هم در بازار جهانی و هم در ایران طرفداران زیادی دارند. تلویزیون های سامسونگ به عنوان بهترین و پرفروش ترین تلویزیون ها در جهان شناخته می شوند. کیفیت بالا، خلاقیت و نوآوری، تنوع مدل ها و قیمت های تلویزیون هوشمند سامسونگ باعث شده این برند مشتریان زیادی داشته باشند و به عنوان بهترین تلویزیون در بازار شناخته شود.

چه به دنبال خرید یک تلویزیون اقتصادی قابل اعتماد باشید چه قصد خرید بهترین و پیشرفته ترین تلویزیون سال را داشته باشید، سامسونگ همیشه در صدر برند های تولید کننده تلویزیون است که به شما پیشنهاد می شود.

اگر قصد خرید تلویزیون هوشمند یا معمولی دارید، تلویزیون های تلویزیون سامسونگ بهترین انتخاب شماست. در بسیاری از رتبه بندی های بین المللی، هر سال تلویزیون های سامسونگ در میان بهترین تلویزیونها در جهان قرار می گیرند.

لیست قیمت روز تلویزیون سامسونگ

جهت دریافت لیست قیمت روز تلویزیون سامسونگ از نمایندگی رسمی سامسونگ در تهران به همین صفحه مراجعه بفرمایید یا از طریق شماره تلفن 86086010021- با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. قیمت روز تلویزیون هوشمند سامسونگ و تلویزیون های معمولی این برند به محض تغییر در بازار در این صفحه و صفحات فروش تلویزیون هوشمند سامسونگ در سایت به روز می شود. شما می توانید با مراجعه به این صفحه علاوه بر مشاهده و بررسی قیمت روز تلویزیون های سامسونگ، با کلیک روی هر محصول مشخصات مدل های مختلف تلویزیون هوشمند سامسونگ و تلویزیون معمولی سامسونگ را نیز مشاهده نمایید.

مشخصات تلویزیون های سامسونگ

همانطور که اشاره شد علاوه بر دریافت قیمت روز تلویزیون هوشمند سامسونگ و تلویزیون معمولی، در سایت نمایندگی رسمی سامسونگ در تهران می توانید مشخصات تلویزیون های سامسونگ را به صورت کامل و جامع دریافت کنید. مشخصات تلویزیون سامسونگ یکی از مهم ترین اطلاعاتی است که مشتریان و خریداران باید به آن توجه داشته باشند. بررسی دقیق مشخصات و مقایسه انواع تلویزیون های سامسونگ به شما کمک می کند انتخاب بهتری داشته باشید و بهترین مدل تلویزیون هوشمند یا معمولی سامسونگ را متناسب با نیاز و بودجه خود خریداری کنید.

راهنمای خرید تلویزیون سامسونگ

با وجودی که ما در این صفحه به روز ترین لیست قیمت تلویزیون اسمارت سامسونگ و تلویزیون معمولی سامسونگ را به همراه مشخصات و ویژگی های همه مدل های قرار می دهیم، اما این اطلاعات نمی توانند جای یک راهنمای خرید جامع و تخصصی را بگیرند.

قبل از خرید تلویزیون باید مشخص کنید که انتظار شما از تلویزیون چیست. آیا یک تلویزیون گیمینگ حرفه ای سامسونگ می خواهید یا یک تلویزیون خانگی سامسونگ؟ علاوه بر این، بودجه ای که می خواهید به خرید اختصاص دهید را هم مشخص کنید. آیا به دنبال تلویزیون رده بالا هستید یا تمایل دارید یکی از تلویزیون های اقتصادی سامسونگ را انتخاب کنید؟

تنوع بالای محصولات، با امکانات و قیمت های مختلف، یکی از ویژگی های بسیار مهم های تلویزیون سامسونگ است که باعث شده از هر قشری مشتری داشته باشند.

برای کسب اطلاعات کامل و جامع درباره ویژگی های هر یک از مدل های جدید تلویزیون هوشمند سامسونگ موجود در بازار و انتخاب بهترین متناسب با نیاز و بودجه ای که دارید، با کلیک روی لینک آبی از راهنمای خرید تلویزیون هوشمند سامسونگ در سایت استفاده کرده یا از طریق شماره 02186086010 با کارشناسان فروش نمایندگی تلویزیون سامسونگ در تهران تماس بگیرید.

جدیدترین مدل تلویزیون سامسونگ

هر سال سری جدید تلویزویون های سامسونگ وارد بازار می شود. در حال حاضر تلویزیون های سال 2022 سامسونگ جدیدترین سری تلویزیون سامسونگ در بازار هستند. امسال بیشترین تمرکز سامسونگ روی ارتقا نرم افزار تلویزیون ها بوده است.

تلویزیون های سری B سامسونگ جدیدترین سری تولید شده میباشند که شامل مدل های بسیار متنوع از تلویزیون های ساده و اقتصادی تا سری QLED و NEO QLED می باشد.

تشخیص سال ساخت تلویزیون سامسونگ

برای این که متوجه شوید تلویزیون های سامسونگ از کدام سری هستند به حرف انگلیسی ای که در شماره مدل آن ها به کار رفته دقت کنید. در شماره مدل تلویزیون های سال 2020 از حرف T، تلویزیون های 2021 از حرف A و تلویزیون های 2022 از حرف B استفاده می شود. همچنین مدل های QLED که از تلویزیون های رده بالای سامسونگ هستند از حرف Q استفاده می شود مثل Q90B که یک تلویزیون QLED عرضه شده در سال 2022 است.

انواع تلویزیون سامسونگ

تلویزیون های سامسونگ در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. تلویزیون های LED و QLED از جمله شناخته شده ترین و معروف ترین تلویزیون های سامسونگ هستند. اما آیا با همه سری های مختلف تلویزیون سامسونگ آشنا هستید؟

تلویزیون oled سامسونگ

کلمه oled در تلویزیون سامسونگ مخفف عبارت organic light-emitting diode به معنی دیود ارگانیک گسیل دهنده نور است. کلمه organic به کار رفته در عبارت oled به این دلیل است که این نوع صفحه نمایش ها معمولاً از پلیمرهایی بر پایه کربن ساخته شده اند و زمانیکه ولتاژی بر روی آن اعمال می ‌شود، نور قرمز، سبز یا آبی تولید می کنند. در نمایشگر تلویزیون اولد هیچ نور پس زمینه ای به کار نرفته و رنگ ها توسط پیکسل های تلویزیون تولید می شوند به همین دلیل این تلویزیون بسیار باریک است.

تلویزیون سامسونگ LED

کلمه LCD مخفف Liquid Crystal Display میباشد به این معنی که در تولید صفحه نمایش ال سی دی ها از کریستال مایع استفاده شده است که مهم ترین بخش صفحه نمایش یک تلویزیون می باشد. جریان الکتریکی هنگام عبور از کریستال مایع، موجب فرمدهی و عبور نور از آن می شود. این نور توسط یک منبع نوری در پس زمینه و پشت صفحه نمایش تلویزیون تولید میشود . تفاوت تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی سامسونگ نیز در این منبع نور می باشد. منبع نور در تلویزیون های LCD سامسونگ ماده فلوئورسنت و در تلویزیون های LED سامسونگ، لامپ های کوچک led است. تکنولوژی به کار رفته در تلویزیون ال ای دی سامسونگ نسبت به تلویزیون LCD بهتر می باشد زیرا با توجه به کوچک بودن سایز LEDهای به کار رفته در منبع نور ، امکان تولید گرید یا ماتریس های نور پس زمینه دقیق تری وجود دارد. مصرف برق کمتر و تولید حرارت کمتر نیز از دیگر ویژگی تلویزیون LED می باشد.

تلویزیون سامسونگ QLED

تلویزیون های QLED سامسونگ از فناوری LED مبتنی بر نقاط کوانتومی استفاده می کنند، تکنولوژی ای که ویژه کمپانی سامسونگ است و توسط این سامسونگ ابداع شده و در تلویزیون های این برند به کار می رود. نقاط کوانتومی در تلویزیون QLED سامسونگ نیمه رسانا های بسیار ظریف در مقیاس نانو هستند که بسته به اندازه ذره، نور های مختلفی را از خود ساطع می کنند. دقت رنگ در این ذرات آنقدر بالا است که باعث شده کیفیت تلویزیون QLED سامسونگ به طور خیره کننده ای بالا باشد. کیفیت تصویر تلویزیون های QLED سامسونگ هم در نور کم و هم در نور زیاد عالی است.

تلویزیون های QLED سامسونگ دارای رزولوشن های 8K و 4K هستند و در اندازه های مختلف به بازار عرضه می شوند.

تلویزیون سامسونگ Neo QLED

تلویزیون های Neo QLED سامسونگ نسل جدید تلویزیون های QLED هستند که برای تولید سطوح بسیار دقیقی از رنگ و نور از تکنولوژی نقاط کوانتومی در مقیاس نانو استفاده می کنند.

تلویزیون های Neo QLED سامسونگ با رزولوشن 8K و 4K به بازار عرضه می شوند و روشنایی و کنتراست بیشتر آن ها نسبت به سایر تلویزیون ها باعث شده کیفیت تلویزیون Neo QLED سامسونگ از هر آنچه تا به حال دیدید بالاتر و بهتر باشد.

تلویزیون The Frame سامسونگ

تلویزیون های The Frame سامسونگ ویژه افرادی است که به دیزاین داخلی خانه خود اهمیت زیادی می دهند. این تلویزیون ها علاوه بر داشتن کیفیت تصویر بسیار بالای  4K QLED HDRپریمیوم، دارای ظاهر بسیار زیبا و هنری هستند که به خانه شما جلوه ویژه ای می بخشد. تلویزیون سری Frame سامسونگ با طراحی مینیمال زیبا و فریم قابل شخصی سازی در اندازه های مختلف از 32 اینچ تا 85 اینچ تولید می شود.

تلویزیون سری The Serif سامسونگ

تلویزیون Serif TV نیز مثل Frame ویژه افراد و خانواده هایی طراحی شده است که به طراحی داخلی خانه خود اهمیت زیادی می دهند و می خواهند از تلویزیون به عنوان یک دکور جذاب استفاده کنند. تلویزیون های Serif سامسونگ با کیفیت سینمایی 4K ، تکنولوژی QLED و NFC بهترین و به روز ترین امکانات را در اختیار شما قرار می دهد.

تلویزیون سری The Sero سامسونگ

تلویزیون Sero سامسونگ با هدف به حداکثر رساندن تجربه کاربر در تماشای انواع مختلف محتوا طراحی و ساخته شده است. تلویزیون Sero اولین تلویزیون چرخان در جهان است که به شما اجازه می دهد تصاویر را هم در حالت افقی و هم عمودی تماشا کنید.

تلویزیون سری The Terrace سامسونگ

تلویزیونTerrace  به طور ویژه برای تماشای تلویزیون در فضای خارج از منزل طراحی شده است. این تلویزیون تصاویر را با روشنایی بسیار بالا Ultra Bright و کیفیت تصویر 4K QLED نمایش می دهد. تلویزیونTerrace  به علت داشتن تکنولوژی ضد انعکاس anti-reflection و روشنایی فوق العاده 2 هزار نیت، برای تماشای تلویزیون در هر فضایی، حتی فضای خارج از منزل، ایده آل است.

تلویزیون های 8K و 4K سامسونگ

اگر به دنبال یک تلویزیون با کیفیت تصویر، رنگ و کنتراست نفسگیر هستید، تلویزیون های  4K و تلویزیون های 8k سامسونگ به لطف فناوری های Neo QLED و QLED شما را ناامید نخواهند کرد. تقریبا همه تلویزیون های خانگی میان رده سامسونگ دارای رزولوشن 4K هستند. تلویزیون 8K سامسونگ در رده تلویزیون های گران قیمت و پیشرفته تر قرار می گیرد.

تلویزیون های HD و Full HD سامسونگ

سامسونگ تلویزیون های HD و Full HD زیادی را در مدل های متنوع به بازار عرضه می کند. اما معنی HD و Full HD در تلویزیون چیست؟ به زبان ساده تلویزیون های HD دارای 1280×720 پیکسل هستند و می توانند تصاویر را با رزولوشن 720p نمایش دهند.

تلویزیون UHD سامسونگ دارای 1920×1080 پیکسل است و می تواند تصاویر را با رزولوشن 1080p نشان دهد. یعنی تقریبا تلویزیون HD یک میلیون پیکسل دارد و تلویزیون UHD دو میلیون پیکسل. هر چه پیکسل های تلویزیون بیشتر باشد شفافیت و کیفیت تصویر بهتر خواهد بود.

تلویزیون های HD و Full HD سامسونگ هر دو در رده تلویزیون های اقتصادی قرار می گیرند و به عنوان تلویزیون خانگی با قیمت مناسب، تلویزیون های خوبی هستند.

تلویزیون های Crystal UHD سامسونگ

تلویزیون های کریستال سامسونگ یا Crystal UHD با نام تلویزیون Ultra HD یا UHD هم شناخته می شوند. این تلویزیون ها از فناوری ال ای دی برای تولید تصاویر با رزولوشن 4K  و بالاتر استفاده می کنند.

یکی از نکات مهم درباره تلویزیون های کریستال  UHD سامسونگ این است که در این مدل تلویزیون از تکنولوژی بک لایت LED استفاده می شود در حالی که در تلویزیون های جدیدتر با فناوری Neo QLED و QLED سامسونگ به جای بک لایت از هزاران ال ای دی کوچک استفاده می شود.

در تلویزیون های کریستال سامسونگ از پردازنده های کریستال 4K  استفاده می شود که به ارتقاء تصویر تلویزیون به فور کی، و همچنین بهبود صدای تلویزیون کمک می کند.

تلویزیون هوشمند سامسونگ

تلویزیون هوشمند یا اسمارت تی وی به تلویزیون های دارای قابلیت اتصال به اینترنت گفته می شود که به اپلیکیشن های مخصوص اسمارت تی وی مجهز هستند و شما را به استریم پلتفرم های مختلف مثل نتفلیکس، دیزنی پلاس و اپل تی وی متصل می کنند.

علاوه بر این ها امکان وصل کردن گوشی به تلویزیون در تلویزیون های هوشمند وجود دارد. تلویزیون های هوشمند دارای سیستم عامل مخصوص هستند و به شما اجازه می دهند به اینترنت وصل شوید، از شبکه های اجتماعی استفاده کنید و حتی تماس تصویری بگیرید.

تفاوت اصلی تلویزیون هوشمند سامسونگ با تلویزیون معمولی این است که تلویزیون معمولی نمی تواند به اینترنت وصل شود. سامسونگ یکی از بهترین و قدرتمند ترین تولید کنندگان تلویزیون هوشمند است که بهترین اسمارت تی وی های دنیا را عرضه می کند.

انواع سایز تلویزیون سامسونگ

یکی از مهم ترین نکات در خرید تلویزیون سامسونگ انتخاب سایز تلویزیون مناسب برای فضای منزل است. این که تلویزیون چند اینچی بخریم به فضایی که در اختیار دارید و فاصله ای که هنگام تماشای برنامه ها با صفحه تلویزیون خواهید داشت بستگی دارد.

برای مثال پرفروش ترین سایز تلویزیون سامسونگ 55 اینچاست. شما باید تقریبا 170 سانتی متر از صفحه تلویزیون 55 اینچی سامسونگ فاصله داشته باشید. در حالی که اگر تلویزیون 75 اینچ سامسونگ بخرید باید حداقل حدود 230 سانتی متر از آن فاصله داشته باشید. فاصله ای که شاید در همه خانه ها امکان پذیر نباشد.

انواع تلویزیون های سامسونگ در سایز های زیر ارائه می شوند :

برای اطلاع از انواع سایز مدل های مختلف تلویزیون سامسونگ به صفحه محصول مراجعه کنید و انواع سایز را در مشخصات محصولات بررسی کنید.

قیمت تلویزیون سامسونگ امروز

اطلاع از قیمت تلویزیون سامسونگ برای خرید تلویزیون اهمیت زیادی دارد. اگر می خواهید از قیمت تلویزیون سامسونگ امروز مطلع شوید، به همین صفحه در وبسایت نمایندگی رسمی سامسونگ در ایران به آدرس allsamsung.ir مراجعه کنید. قیمت سامسونگ به صورت کاملا به روز در این صفحه قرار می گیرد و شما می توانید مشخصات و قیمت روز انواع تلویزیون سامسونگ را در این صفحه مشاهده کنید.

لیست قیمت تلویزیون سامسونگ

یکی از معتبرترین منابع برای دریافت به روز ترین لیست قیمت تلویزیون سامسونگ در ایران، سایت نمایندگی رسمی سامسونگ در ایران است. شما در این صفحه می توانید روزانه لیست قیمت تلویزیون سامسونگ را دریافت کرده و تغییرات قیمت را در این صفحه مشاهده کنید. روش دیگر دریافت لیست قیمت تلویزیون های سامسونگ تماس با شماره های ثبت شده در سایت و دریافت لیست قیمت تلویزیون های سامسونگ از کارشناسان فروش ما است.

نمایندگی تلویزیون سامسونگ در تهران

نمایندگی تلویزیون سامسونگ در تهران جدیدترین و به روز ترین تلویزیون سامسونگ را با قیمت مناسب و امکان خرید اقساطی به صورت خرید حضوری، تلفنی و اینترنتی ارائه می کند.

در صورتی که قصد خرید از نمایندگی تلویزیون سامسونگ در تهران را دارید می توانید از طریق همین سایت مدل مورد نظرتان را خریداری کنید، یا از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش سامسونگ تماس بگیرید. برای خرید حضوری از نمایندگی تلویزیون سامسونگ در تهران نیز می توانید به فروشگاه سامسونگ سعادت آباد، فروشگاه سامسونگ ونک، یا فروشگاه سامسونگ هروی سامسونگ مراجعه نمایید.

آیا امکان خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ وجود دارد؟

شما می توانید تلویزیون سامسونگ مورد نظرتان را به صورت نقدی یا اقساطی از فروشگاه معتبر نمایندگی سامسونگ در ایران خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط فروش اقساطی تلویزیون سامسونگ با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

شماره نمایندگی تلویزیون سامسونگ در تهران چند است؟

شما می توانید برای تماس با نمایندگی سامسونگ در تهران با شماره تلفن 86086010-021 تماس بگیرید.

سایت فروشگاه اینترنتی تلویزیون سامسونگ کجاست؟

آدرس سایت رسمی نمایندگی رسمی تلویزیون سامسونگ در ایران www.allsamsung.ir است.

آدرس فروشگاه تلویزیون سامسونگ در تهران کجاست؟

برای خرید تلویزیون سامسونگ از فروشگاه رسمی سامسونگ در تهران می توانید به آدرس های زیر مراجعه کنید:

×

 

قیمت:
قیمت واقعی:
Our price is lower than the manufacturer's "minimum advertised price." As a result, we cannot show you the price in catalog or the product page.

You have no obligation to purchase the product once you know the price. You can simply remove the item from your cart.
Our price is lower than the manufacturer's "minimum advertised price." As a result, we cannot show you the price in catalog or the product page.

You have no obligation to purchase the product once you know the price. You can simply remove the item from your cart.




SAMSUNG ®

کليه حقوق اين سايت متعلق به نمایندگی رسمی سامسونگ می باشد © 2024-1402