همراهان گرامی، به اطلاع می رساند ارسال کالا مربوط به سفارش های ثبت شده از شهرستان، بعد از تعطیلات سال نو انجام خواهد شد.

تبلت سامسونگ

آیتم‌های 1 تا 14 از مجموع 26 تا

صفحه:
  1. 1
  2. 2

تبلت سامسونگ 2023

تبلت سامسونگ خودتان را با انتخاب ویژگی مورد نظرتان پیدا کنید:


 

تبلت سامسونگ انتخاب با سری

  • تبلت سامسونگ

    Galaxy Tab S

    تبلت سامسونگ سری گلکسی تب اس

  • تبلت سامسونگ

    Galaxy Tab A

    تبلت سامسونگ سری گلکسی تب ای

تبلت سامسونگ

تبلت های سامسونگ از بهترین تبلت ها در جهان با عملکرد عالی، ظرفیت بالای باتری و تکنولوژی به روز هستند. امکانات به روز این تبلت ها به همراه اپلیکیشن های اختصاصی سامسونگ، کار با این تبلت ها را به تجربه ای دلچسب و روان برای کاربران تبدیل کرده است. تقریبا همه تبلت هایی که سامسونگ روانه بازار می کند، به ایران نیز وارد شده و در بازار خرید و فروش می شوند. .

اگر قصد خرید تبلت دارید، تبلت های سامسونگ را فراموش نکنید. در بسیاری از رتبه بندی های بین المللی، هر سال تبلت های سامسونگ در میان بهترین تبلت های جهان قرار می گیرند. سامسونگ سالانه هم در رده اقتصادی و هم پرچم دار، تبلت های جدیدش را روانه بازار می کند.

مشخصات تبلت های سامسونگ

همانطور که اشاره شد علاوه بر دریافت قیمت روز تبلت سامسونگ، در سایت نمایندگی رسمی سامسونگ در تهران می توانید مشخصات تبلت های سامسونگ را به صورت کامل و جامع دریافت کنید. مشخصات تبلت های سامسونگ یکی از مهم ترین اطلاعاتی است که مشتریان و خریداران تبلت سامسونگ باید به آن توجه داشته باشند. بررسی دقیق مشخصات و مقایسه انواع تبلت های سامسونگ به شما کمک می کند انتخاب بهتری داشته باشید و بهترین مدل تبلت را متناسب با نیاز و بودجه خود خریداری کنید.

جدیدترین مدل تبلت سامسونگ

هر سال مدل های جدید تر تبلت سامسونگ به بازار عرضه می شوند. هر یک از این مدل ها امکانات و ویژگی های خاص خود را دارند و گروه خاصی را هدف قرار می دهند. برای خرید تبلت سامسونگ بهتر است از جدیدترین مدل های تبلت سامسونگ در بازار اطلاع داشته باشید تا کالایی که خریداری می کنید جدیدترین تکنولوژی های سال را داشته باشد. قیمت جدیدترین مدل تبلت سامسونگ به همراه مشخصات کامل آن در سایت نمایندگی سامسونگ تهران موجود است. در این صفحه می توانید جدیدترین مدل تبلت های سامسونگ را ببینید و از قیمت آن ها مطلع شوید.

انواع تبلت های سامسونگ

تبلت های سامسونگ برای نخستین بار در سال 2010 به بازار عرضه شدند. از آن زمان، انواع تبلت های سامسونگ در مدل های مختلف به بازار عرضه شدند. از جمله تبلت های سری گلکسی تب، گلکسی بوک و گلکسی ویو. همچنین سه تبلت در سری گلکسی نوت هم به بازار عرضه شده اند. سامسونگ همچنین چند مدل تبلت با همکاری برندهای دیگر تولید کرده است مثل Nexus 10 که با همکاری گوگل وارد بازار شد.
به طور کلی تبلت های سامسونگ در چند سری مختلف تولید و عرضه می شوند.، تبلت سامسونگ سری S: تبلت های سامسونگ سری Galaxy Tab S جدیدترین سری تبلت های سامسونگ هستند. ویژگی این تبلت ها وزن و ضخامت بسیار پایین آن ها و جذابیت ظاهری است. عموما طراحی تبلت های سری اس سامسونگ مینیمال و ساده است. این تبلت ها قلم هوشمند هم دارند بنابراین اگر به دنبال یک تبلت مناسب برای طراحی یا یادداشت برداری هستید، تبلت های سامسونگ سری S را به شما پیشنهاد می کنیم.
تبلت سامسونگ سری A: تبلت های سامسونگ Galaxy Tab A سری دیگر تبلت های سامسونگ هستند که به طور کلی برای کاربری عمومی و استفاده کودک و نوجوان مناسب هستند. اگر نمی خواهید با تبلت کار های تخصصی مثل طراحی انجام دهید و بیشتر به منظور کاربرد روزمره قصد خرید تبلت سامسونگ را دارید، به شما تبلت های سری آ سامسونگ را پیشنهاد می کنیم.
علاوه بر این تعداد محدودی تبلت از سری تبلت E سامسونگ به بازار عرضه شده که قیمت پایین تری دارند و در رده تبلت های اقتصادی قرار می گیرند. شما عزیزان می توانید با مراجعه به همین صفحه سایت نمایندگی سامسونگ در تهران، قیمت روز انواع تبلت های سامسونگ را مشاهده کنید و با بررسی مشخصات تبلت های سامسونگ، تبلت مناسب خودتان را خریداری نمایید.

آخرین مدل تبلت سامسونگ

سامسونگ هر سال مدل های جدید تبلت را با امکانات و ویژگی های جدید روانه بازار می کند. اگر قصد خرید تبلت سامسونگ را دارید یا به دنیای تکنولوژی و گجت ها علاقمند هستید، اطلاع از آخرین مدل تبلت سامسونگ برای شما حائز اهمیت خواهد بود. نمایندگی رسمی سامسونگ در ایران جدیدترین مدل تبلت های سامسونگ را در وبسایت خود معرفی می کند و در صورتی که وارد بازار ایران شده باشند، امکان خرید این تبلت ها را به شما می دهد.

لیست قیمت تبلت سامسونگ

یکی از معتبرترین منابع برای دریافت به روز ترین لیست قیمت تبلت سامسونگ در ایران، سایت نمایندگی رسمی سامسونگ در ایران است. شما در این صفحه می توانید روزانه لیست قیمت تبلت سامسونگ را دریافت کرده و تغییرات قیمت را در این صفحه مشاهده کنید. روش دیگر دریافت لیست قیمت تبلت های سامسونگ تماس با شماره های ثبت شده در سایت و دریافت لیست قیمت تبلت سامسونگ از کارشناسان فروش ما است.

نمایندگی تبلت سامسونگ در تهران

اگر شما هم قصد دارید از برند معتبر و قدرتمند سامسونگ تبلت بخرید، پیشنهاد می کنیم از نمایندگی رسمی تبلت سامسونگ در تهران خرید کنید. نمایندگی تبلت سامسونگ در تهران جدیدترین تبلت های سامسونگ را با قیمت مناسب و امکان خرید اقساطی به صورت خرید حضوری، تلفنی و اینترنتی ارائه می کند.
در صورتی که قصد خرید از نمایندگی تبلت سامسونگ در تهران را دارید می توانید از طریق همین سایت تبلت مورد نظرتان را خریداری کنید، یا از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش سامسونگ تماس بگیرید. برای خرید حضوری از نمایندگی تبلت سامسونگ در تهران نیز می توانید به شعب مگااستور سعادت آباد، مگااستور ونک، یا مگااستور هروی سامسونگ مراجعه نمایید.

راهنمای خرید تبلت سامسونگ

با وجودی که ما در این صفحه به روز ترین لیست قیمت تبلت سامسونگ را به همراه مشخصات و ویژگی های همه مدل های گوشی و تبلت قرار می دهیم، اما این اطلاعات نمی توانند جای یک راهنمای خرید جامع و تخصصی را بگیرند.
قبل از خرید تبلت باید مشخص کنید که از تبلت برای چه کاربردی می خواهید استفاده کنید. تبلت های سامسونگ در دو سری تبلت گلکسی a سامسونگ و تبلت گلکسی s سامسونگ تولید می شوند که هر یک ویژگی های خاص خود را دارد. برای خرید تبلت سامسونگ باید به ویژگی هایی مثل سایز صفحه نمایش، حافظه داخلی، شبکه های ارتباطی (سیمکارت خور بودن)، نوع و قدرت پردازنده و دوربین توجه داشته باشید و تبلتی انتخاب کنید که نیاز های شما را برآورده کند.
برای کسب اطلاعات کامل و جامع درباره ویژگی های هر یک از مدل های جدید تبلت سامسونگ موجود در بازار و انتخاب بهترین تبلت متناسب با نیاز و بودجه ای که دارید، با کلیک روی لینک آبی از راهنمای خرید تبلت سامسونگ در سایت استفاده کرده یا با کارشناسان فروش نمایندگی تبلت سامسونگ در تهران با شماره 02186086010 تماس بگیرید.

قیمت روز تبلت سامسونگ

شما عزیزان می توانید برای دریافت لیست قیمت روز تبلت سامسونگ در نمایندگی رسمی سامسونگ در تهران، به همین صفحه مراجعه کنید یا با شماره 021-86086010 تماس بگیرید. قیمت روز تبلت سامسونگ در این صفحه به محض تغییر در بازار در این صفحه و صفحات فروش تبلت های سامسونگ به روز می شود. علاوه بر مشاهده قیمت روز تبلت سامسونگ در این صفحه، با کلیک روی هر محصول، می توانید مشخصات تبلت های سامسونگ را هم مشاهده و بررسی نمایید..

قیمت تبلت سامسونگ امروز

تبلت های سامسونگ در رده های مختلف اقتصادی، میان رده و پرچمدار در بازار به فروش می رسند. طبیعتا هر تبلت با توجه به امکاناتی که دارد قیمت گذاری می شود. اطلاع از قیمت تبلت های سامسونگ برای خرید تبلت اهمیت زیادی دارد. اگر می خواهید از قیمت تبلت سامسونگ امروز مطلع شوید، به همین صفحه در وبسایت نمایندگی رسمی سامسونگ در ایران به آدرس allsamsung مراجعه کنید. قیمت تبلت سامسونگ به صورت کاملا به روز در این صفحه قرار می گیرد و شما می توانید مشخصات و قیمت روز انواع تبلت سامسونگ را در این صفحه مشاهده کنید.

خرید تبلت سامسونگ

خریداران محترم تبلت های برند سامسونگ، می توانند از طریق مراجعه به وبسایت نمایندگی این شرکت در ایران و یا با مراجعه حضوری به شعب ونک، هروی و سعادت آباد اقدام به خرید محصولات اورجینال سامسونگ نمایند.

خرید اقساطی تبلت سامسونگ

سایت بزرگترین نمایندگی سامسونگ در ایران در راستای افزایش قدرت خرید مشتریان خود امکان خرید اقساطی تبلت سامسونگ را از طریق وبسایت خود و یا مراجعه حضوری به شعب این نمایندگی که در بخش تماس با ما موجود می باشد را فراهم آورده است .

سوالات متداول کاربران تبلت سامسونگ

آیا می توان از نماینگی سامسونگ تبلت به صورت اقساط خرید ؟

بله مجموعه allsamsung جهت افزایش قدرت خرید کاربران خود امکان خرید اقساطی تمامی محصولات خود را فراهم آورده است

آیا سایت allsamsung فروشگاه حضوری در سطح شهر دارد ؟

بله هموطنان عزیزی که در شهر تهران هستند و تمایل به خرید تبلت سامسونگ به صورت حضوری دارند میتوانند با دریافت آدرس شعب از بخش تماس با ما به صورت حضوری برای خرید تبلت سامسونگ از نمایندگی نمایند


×

 

قیمت:
قیمت واقعی:
Our price is lower than the manufacturer's "minimum advertised price." As a result, we cannot show you the price in catalog or the product page.

You have no obligation to purchase the product once you know the price. You can simply remove the item from your cart.
Our price is lower than the manufacturer's "minimum advertised price." As a result, we cannot show you the price in catalog or the product page.

You have no obligation to purchase the product once you know the price. You can simply remove the item from your cart.




SAMSUNG ®

کليه حقوق اين سايت متعلق به نمایندگی رسمی سامسونگ می باشد © 2024-1402