از ابتدای سال 1403 کلیه خریدها از نمایندگی رسمی محصولات سام و سامسونگ شامل اخذ 10 درصد ارزش افزوده می گردد.

  • 24 ماه گارانتی سام سرویس
  • 2 ماه گارانتی تعویض
  • 2 سال بیمه رایگان
  • امکان خرید تلویزیون سام به صورت اقساطی

تلویزیون 50 اینچ سام الکترونیک

9 آیتم

تلویزیون 50 اینچ سام

برای داشتن بهترین میدان دید نسبت به تلویزیون 50 اینچ سام، رعایت کردن دو فاکتور ضروری است: " فاصله استاندارد ما از تلویزیون و فاصله استاندارد تلویزیون از سطح زمین". یک ارتباط مستقیم میان اندازه صفحه تلویزیون و فاصله از محل نشستن فرد وجود دارد به طوری که هرچه فاصله از تلویزیون بیشتر باشد، ابعاد تلویزیون نیز باید بزرگتر باشد تا دید بهتری داشته باشیم.

انواع سایز تلویزیون سام الکترونیک

با توجه به سلایق مختلف مشتریان محصولات سام، این برند ایرانی، تلویزیون های سام را در ابعاد مختلف تولید کرده است. انواع ابعاد تلویزیون سام الکترونیک شامل موارد زیر می باشد:

فاصله استاندارد از تلویزیون 50 اینچ سام

همه تلویزیون ها دارای فاصله و زاویه توصیه ‌شده‌ ای هستند که با تنظیم کردن این فاصله و زاویه می توانید بهترین دید را داشته باشید.بهترین و فراگیرترین تجربه تماشای محتوا در تلویزیون زمانیست که میدان دید شما نسبت به صفحه نمایش تلویزیون 40 درجه باشد. این میدان دید و فاصله تا تلویزیون را می توان تنها با دانستن اندازه تلویزیون خود محاسبه کرد. برای به دست آوردن این فاصله مناسب، قطر صفحه تلویزیون را در 1/2ضرب کنید و نتیجه به دست آمده را از واحد اینچ به متر تبدیل کنید. به عنوان مثال تلویزیون با صفحه نمایش 50 اینچی را در عدد ثابت 1/2 ضرب می کنیم که نتیجه 60 اینچ به دست می آید که با تبدیل آن به واحد متر نتیجه 1/6 متر به دست می آید. در نتیجه فاصله استاندارد از تلویزیون 50 اینچ سام باید  1/6 متر باشد.

فاصله استاندارد تلویزیون 50 اینچ سام از سطح زمین

هیچ استاندارد مشخصی برای فاصله تلویزیون از سطح زمین وجود ندارد اما به طور معمول و با توجه به دکوراسیون و ارتفاع مبلمان اکثر خانه های ایرانی، بهتر است فاصله مرکز تلویزیون تا سطح زمین 90 سانتی متر باشد اما در نهایت همه چیز به سلیقه شما بستگی دارد. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که محل قرارگیری تلویزیون شما نسبت به سطح زمین خیلی بالا یا پایین نباشد در غیر این صورت موجب آسیب رساندن به مهره های گردن و ستون فقرات شما می شود.

مشخصات تلویزیون های 50 اینچ سام

سیستم عامل تلویزیون های هوشمند 50 اینچ سام اندروید است و از Screen Mirroring پشتیبانی می کند. همچنین پخش صدای دالبی از دیگر مشخصات آن ها می باشد.  پشتیبانی از بلوتوث، قفل کودک و اتصال به اینترنت نیز از دیگر ویژگی های تلویزیون 50 اینچ سام می باشد.

راهنمای خرید تلویزیون 50 اینچ سام

در همین صفحه می توانید از تمامی مدل های تلویزیون 50 اینچ سام به همراه مشخصات و قیمت روز مطلع شوید تا مناسب ترین مدل را با توجه به نیاز و بودجه تان خریداری نمایید. همچنین می توانید با بهره مندی از راهنمایی و مشاوره کارشناسان فروش سام از انتخاب خود مطمئن شده و خریدی راحت داشته باشید.

تلویزیون 50 اینچ HD سام

HD مخفف عبارت High Definition  می باشد و تلویزیون های 50 اینچHD   سام دارای 1280×720 پیکسل هستند. اچ دی در مقایسه با کیفیت ها و تکنولوژی های امروزه ، پایین ترین وضوح صفحه نمایش را به خود اختصاص داده است.

تلویزیون 50 اینچ FULL HD سام

کیفیت فول اچ دی از اچ دی بالاتر است و دارای رزولوشنی با 1920 پیکسل افقی و 1080 پیکسل عمودی می باشد. به عبارت دیگر صفحه نمایش تلویزیون 50 اینچ FULL HD سام از دو میلیون پیکسل تشکیل شده اند و جزئیات را چند برابر بیشتر از کیفیت اچ دی به نمایش می گذارد.

تلویزیون 50 اینچ 4K سام

یک تلویزیون فول اچ دی سام دارای رزولوشنی حدود 2 میلیون پیکسل می باشد و یک تلویزیون 50 اینچ 4K سام حدود 8 میلیون پیکسل دارد. بنابراین رزولوشن تلویزیون فورکی حدود چهاربرابر بیشتر از تلویزیون FULL HD می باشد در نتیجه جزئیات تصویر 4 برابر بیشتر از کیفیت فول اچ دی خواهد بود.

تلویزیون ال ای دی 50 اینچ سام

LED مخفف واژه Light Emitting Diode می باشد که به معنی دیود نور افشان است. در واقع تلویزیون ال ای دی سام همان LCD است با این تفاوت که منبع نور به کار رفته در آن به جای فلوئورسنت، لامپ های LED است. تفاوت عمده تلویزیون های LED سام و ال سی دی سام در طراحی و مقدار مصرف انرژی می باشد. تلویزیون های ال ای دی سام طراحی ظریف تر و مصرف انرژی کمتری نسبت به تلویزیون های ال سی دی دارند.

گارانتی تلویزیون 50 اینچ سام

تلویزیون های 50 اینچ سام از گارانتی سام سرویس بهره مند هستند. در واقع تلویزیون های سام دارای  ۱۸ ماه گارانتی تعمیر و ۶ ماه گارانتی تعویض از ابتدای زمان خرید برخوردار هستند.

انواع سایز تلویزیون های سام الکترونیک

سام با توجه به سلایق مختلف مشتریان ، تلویزیون های سام را در ابعاد مختلف تولید کرده است. انواع ابعاد تلویزیون سام الکترونیک شامل موارد زیر می باشد:

  • تلویزیون 32 اینچ سام
  • تلویزیون 39 اینچ سام
  • تلویزیون 43 اینچ سام
  • تلویزیون 49 اینچ سام
  • تلویزیون 50 اینچ سام
  • تلویزیون 55 اینچ سام
  • تلویزیون 65 اینچ سام

قیمت روز تلویزیون 50 اینچ سام

قیمت تلویزیون های 50 اینچ سام در مقایسه با کیفیت عملکرد آن، بسیار مناسب است.در همین صفحه می توانید از قیمت روز تمامی تلویزیون های 50 اینچ سام مطلع شوید همچنین راه دیگر اطلاع از قیمت روز تلویزیون های سام، تماس با کارشناسان فروش سام می باشد.

خرید اقساطی تلویزیون 50 اینچ سام

امکان خرید قسطی تلویزیون های 50 اینچ سام با اقساط بلندمدت و کمترین نرخ بهره ماهیانه از شعب نمایندگی سام تهران وجود دارد و شما می توانید به صورت حضوری یا آنلاین از سایت، نسبت به خرید اقساطی تلویزیون اقدام نمایید. جهت خرید اقساطی تلویزیون های سام، در قسمت "خرید اقساطی" سایت فرم ثبت نام را پر نمایید تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس حاصل نمایند.

آدرس و شماره تلفن نمایندگی تلویزیون 50 اینچ سام در تهران

×

 

قیمت:
قیمت واقعی:
Our price is lower than the manufacturer's "minimum advertised price." As a result, we cannot show you the price in catalog or the product page.

You have no obligation to purchase the product once you know the price. You can simply remove the item from your cart.
Our price is lower than the manufacturer's "minimum advertised price." As a result, we cannot show you the price in catalog or the product page.

You have no obligation to purchase the product once you know the price. You can simply remove the item from your cart.




SAMSUNG ®

کليه حقوق اين سايت متعلق به نمایندگی رسمی سامسونگ می باشد © 2024-1402