گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A23 6GB RAM مدل SM-A235

ناموجود



    • این محصول در حال حاضر موجود نیست. محصولات مشابه :


این کالا موجود نمی باشد،گوشی های جایگزین :
برای محاسبه مبلغ هر قسط و مجموع پرداختی کلیک کنید

محاسبه اقساط

توضیحات محصول

معرفی گوشی گلکسی A23 سامسونگ


عکس گوشی a23 سامسونگ
عکس گوشی a23 سامسونگ

مشخصات صفحه نمایش گوشی a23

صفحه نمایش 6.6 اینچی TFT V Cut، میدان دید وسیعی را در اختیار شما قرار می دهد که امکان مشاهده جزئیات را به صورت واضح تر و شفاف تر فراهم می کند. تکنولوژیFHD+ و رفرش ریت 90 هرتزی، به شما اجازه داده است تا همه محتوا را با وضوح و شفافیت بالاتر مشاهده کنید. این صفحه نمایش Super Fluid Display می تواند محتوای مورد علاقه تان را با شفافیت بالا به تصویر بکشد.


گوشی a23 سامسونگ چند اینچ است؟

سامسونگ در گلکسی A23 از صفحه نمایش 6.6 اینچی استفاده کرده است.


گوشی a23 سامسونگ چند سیمکارت است؟

سامسونگ گلکسی آ23 در دسته گوشی های دو سیمکارتی قرار دارد و به خوبی می تواند از دو سیمکارت پشتیبانی کند.


گوشی سامسونگ A23 چند مدل دارد؟

گوشی Samsung Galaxy A23 در دو مدل مجهز به 4/6 GB RAM و 128 گیگ حافظه داخلی در شعب نمایندگی رسمی سامسونگ موجود است.

طراحی گلکسی A23


عکس گوشی a23 سامسونگ
عکس گوشی a23 سامسونگ

رنگ بندی زیبا و متنوع

طراحی Galaxy A23 Ambient Edge با انحنای ساده و زیبای خود، دوربین را به بدنه وصل کرده است. گلکسی آ23 در رنگ های مشکی، سفید، آبی و هلویی در اختیار کاربران قرار گرفته و طراحی متقارن و در عین حال ظریفی را به نمایش گذاشته است.

کیفیت دوربین گلکسی A23


عکس گوشی a23 سامسونگ
عکس گوشی a23 سامسونگ

جهش هنر عکاسی با سیستم دوربین چهارگانه

با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، جزئیات را به خوبی ثبت کنید و با دوربین اولترا واید نیز می توانید زاویه دید خود را گسترش دهید. همچنین می توانید با دوربین عمق، میزان فوکوس را تنظیم کرده و با استفاده از دوربین ماکرو نیز به جزئیات، نزدیک تر شوید. یکی دیگر از قابلیت های گوشی a23 سامسونگ، ویژگی OIS آن است که ویدیوهایی یکدست را ضبط کرده و حتی در نور کم هم جزئیات را دقیق تر نشان می دهد. در واقع دوربین اولترا واید 5 مگاپیکسلی، همانند چشم انسان عمل می کند و زاویه دید 123 درجه را در اختیار شما قرار می دهد. به این ترتیب چشم اندازهای بیشتری را به عکس ها و ویدیوهای شما می افزاید. دوربین ماکروی 2 مگاپیکسل نیز جزئیات را به شیوه ای واضح ثبت می کند. از طرفی افکت طبیعی بوکه، سوژه را از پس زمینه جدا می کند. دوربین عمق 2 مگاپیکسل، امکان تنظیم عمق میدان را در عکس ها فراهم کرده است. برای داشتن عکس های پرتره با کیفیت بالا، میزان تاری پس زمینه را تنظیم کنید تا سوژه از پس زمینه جدا شود.


دوربین گوشی سامسونگ a23 چند مگاپیکسل است؟

سیستم دوربین گوشی سامسونگ آ23، ترکیبی از دوربین اصلی 50 مگاپیکسل به همراه دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسل، دوربین ماکروی 2 مگاپیکسل و دوربین عمق 2 مگاپیکسل است.


مقایسه دوربینa23 و a32 سامسونگ

دوربین اصلی a23، به سنسور 50 مگاپیکسلی به همراه لرزشگیر اپتیکال OIS مجهز شده است. از طرفی دوربین اصلی از قابلیت فوکوس خودکار نیز برخوردار شده است. این در حالیست که دوربین اصلی گلکسی A32 به سنسور 64 مگاپیکسلی مجهز شده و از فوکوس خودکار نیز پشتیبانی می کند. از طرفی سایر دوربین های گوشی سامسونگ آ32 شامل دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی به همراه دوربین ماکروی 5 مگاپیکسلی و دوربین عمق 5 مگاپیکسلی هستند. مقایسه عکس های ثبت شده توسط دوربین A23 و A32 نشان می دهد که هر دو دوربین توانسته اند عکس های باکیفیتی را ثبت کنند.

تنظیمات دوربین گوشی سامسونگ a23


عکس گوشی a23 سامسونگ
عکس گوشی a23 سامسونگ

سلفی های حرفه ای

با دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی می توانید سلفی هایی با کیفیت را ثبت کنید و در عین حال، از افکت بوکه برای جدا کردن سوژه از پس زمینه استفاده کنید.


شارژ اولیه گوشی سامسونگ A23 چند ساعت است؟

باتری به عنوان یکی از مهمترین قطعات گوشی محسوب می شود و بروز هر گونه مشکل در این قسمت می تواند سلامت گوشی شما را به خطر بیندازد. امروزه باتری مورد استفاده در بسیاری از گوشی ها از نوع لیتیوم یونی و یا پلیمری است. این باتری ها از همان ابتدا نیاز به شارژ اولیه ندارند. بنابراین بهتر است که در اولین شارژ، گوشی را قبل از رسیدن به شارژ 100 درصد از شارژر بکشید.

باتری گوشی سامسونگ A23


عکس گوشی a23 سامسونگ
عکس گوشی a23 سامسونگ

دوام بالای شارژ باتری

باتری 5000 میلی آمپر در ساعت گلکسی A23سامسونگ، این امکان را برای شما فراهم کرده تا با یک بار شارژ، ساعت های طولانی از گوشی سامسونگ استفاده کنید بدون آنکه نگران از دست رفتن شارژ باشید.

تراشه گلکسی ای 23 سامسونگ


عکس گوشی a23 سامسونگ
عکس گوشی a23 سامسونگ

پردازنده هشت هسته ای قدرتمند

گوشی سامسونگ A23، ترکیبی از قدرت پردازش هشت هسته ای و 4/6 GB RAM را به نمایش گذاشته است تا عملکردی پرسرعت و بهینه ای را ارائه کند. از حافظه داخلی 128 و 64 گیگ گوشی سامسونگ لذت ببرید و آن را با استفاده از کارت حافظه ارتقا دهید.


گوشی A23 چند هسته ای است؟

سامسونگ گلکسی a23 در دسته گوشی های هشت هسته ای سامسونگ قرار دارد.


آیا گوشی a23 برای بازی مناسب است؟

پردازنده 8 هسته ای به کار رفته در گلکسی A23 به عنوان یکی از بهترین پردازنده های طراحی شده برای گوشی های سامسونگ تلقی می شود. سرعت و قدرت گوشی A23 سامسونگ، آن را به گزینه مناسبی برای اجرای بسیاری از بازی ها تبدیل کرده است. بنابراین امکان اجرای بازی های گرافیکی سبک با استفاده از این گوشی سامسونگ وجود دارد.

سیستم صوتی گلکسی A23


عکس گوشی a23 سامسونگ
عکس گوشی a23 سامسونگ

تجربه صوتی متفاوت با Dolby Atoms

هدفون را به گوشی سامسونگ وصل کنید و غرق در موسیقی یا فیلم مورد علاقه تان شوید. با سیستم دالبی اتمز، تمام صداها تا اندازه ای واضح هستند که خود را در صحنه حس می کنید.

ویژگی های امنیتی گلکسی A23


عکس گوشی a23 سامسونگ
عکس گوشی a23 سامسونگ

حفاظت از داده های مهم

سامسونگ Knox، از زمان روشن شدن گوشی سامسونگ، از تمام داده ها محافظت می کند. این پلتفرم با فراهم کردن سیستم امنیتی چند لایه ای، از داده های مهم شما در برابر خطرات بدافزاری محافظت می کند. سنسور اثر انگشت که در کنار دکمه پاور قرار گرفته، گوشی a23 را با یک حرکت، آنلاک می کند.

امکانات گوشی سامسونگ a23


آیا گوشیA23 اثر انگشت دارد؟

اسکنر اثر انگشت به عنوان یک ویژگی امنیتی برای بسیاری از گوشی های سامسونگ تلقی می شود. سامسونگ گلکسی A23 به سنسور اثر انگشت مجهز نیست.


آیا گوشی A23 مادون قرمز دارد؟

سامسونگ در گلکسی A23 از ویژگی مادون قرمز استفاده نکرده است.


آیا گوشی A23 هندزفری دارد؟

وقتی جعبه گوشی گلکسی A23 را باز می کنید متوجه می شوید که جعبه حاوی شارژر و کابل است و هندزفری در آن مشاهده نمی کنید.


آیا گوشی a23 ضد آب است؟

گلکسی a23 در دسته گوشی های ضدآب سامسونگ قرار ندارد.


آیا گوشی A23 هنگ می کند؟

دلایل متعددی برای هنگ کردن گوشی سامسونگ وجود دارد مانند: استفاده ازقطعات سخت افزاری قدیمی و کهنه، آپدیت نبودن نرم افزارهای گوشی، پایین بودن رم گوشی و نصب نرم افزارهای سنگین. توجه داشته باشید که اگر این اصول را مورد توجه قرار دهید احتمال هنگ کردن گوشی را به حداقل مقدار ممکن رسانده اید.


آیا A23 اسمارت ویو دارد؟

ویژگی اسمارت ویو به کار رفته در گوشی های سامسونگ، امکان اتصال سریع و آسان گوشی سامسونگ به تلویزیون را فراهم می کند. این ویژگی در گوشی سامسونگ a23 نیز اعمال شده و به راحتی می توانید محتوای گوشی را بر روی تلویزیون نمایش دهید.

قابلیت های گوشی 4G سامسونگ A23


سیستم عامل گلکسی a23

با رابط کاربری One UI 4، گوشی سامسونگ را شخصی سازی کنید. از طرفی می توانید با استفاده از ابزارهای صوتی، ویژگی های مورد علاقه تان را در دسترس خود قرار دهید.


اندروید گوشی سامسونگ آ23 چند است؟

سامسونگ در گلکسی a23، اندروید 12 به همراه رابط کاربری One ui 4 را راه اندازی کرده است.


با گوشی سامسونگ، آپدیت بمانید

اپلیکیشن Samsung Member، ویژگی های تشخیصی و بهینه سازی را در اختیار شما قرار داده تا حتی در صورت بروز مشکل در دستگاه نیز آن را تشخیص داده و راه حل هایی را برای رفع مشکل در اختیار شما قرار می دهد.


عکس گوشی a23 سامسونگ
عکس گوشی a23 سامسونگ

چگونه گوشی A23 را بروز رسانی کنیم؟

اگر شما نیز در دسته کاربران گوشی های سامسونگ و به ویژه گلکسی a23 قرار دارید جهت آپدیت کردن این گوشی به قسمتSetting و سپس Software Update مراجعه نمایید.


آیا گوشی A23 به تلویزیون وصل می شود؟

سامسونگ گلکسی آ23 به راحتی و با استفاده از ویژگی اسمارت ویو به تلویزیون سامسونگ وصل می شود. مقاله چگونه گوشی موبایل سامسونگ را با بلوتوث به تلویزیون وصل کنیم مطالبی جامع و کاربردی را در این مورد ارائه کرده است.


چگونه بفهمیم گوشی A23 اصل است؟

مسلماً یکی از بهترین روش ها جهت اطمینان یافتن از اصل بودن گوشی A23، خرید گوشی A23 از نمایندگی های متعبر است. آموزش و نحوه تشخیص اصلی یا تقلبی بودن گوشی سامسونگ را در قسمت مقالات وبسایت نمایندگی رسمی سامسونگ بخوانید.


نظرات کاربران در مورد گوشی A23

از نظر بسیاری از کاربران گلکسی a23، مزایا و معایب a23 عبارتند از: مزایای a23 سامسونگ: کیفیت بالای نمایشگر، رفرش ریت بالای آ23، محافظ گوریلا گلس 5، حافظه و رم بالا، سیستم عامل اندروید 12، ویژگی لرزش گیر اپتیکال دوربین a23، باتری 5000 میلی آمپر در ساعت، طراحی زیبا. معایب گلکسی a23 سامسونگ: بالا بودن نسبی قیمت صفحه نمایش، استفاده از پلاستیک در ساخت بدنه


آیا گوشی A23 ارزش خرید دارد؟

اگر مزایا و معایب گلکسی a23 سامسونگ را با هم مقایسه کنیم متوجه می شویم که گلکسی a23 در عین حال که در دسته گوشی های میان رده و اقتصادی سامسونگ قرار دارد از ویژگی های قابل توجهی برخوردار است بنابراین می توانیم بگوییم که a23 در دسته گوشی هایی قرار دارد که ارزش خرید دارد.


خرید گوشی a23 سامسونگ

اگر شما نیز در دسته مشتریان گوشی a23 سامسونگ هستید جهت خرید آ23 به وبسایت نمایندگی سامسونگ یا نمایندگی رسمی سامسونگ مراجعه نمایید.



مشخصات فنی
عمومی
نام محصول گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A23 6GB RAM مدل SM-A235
سایز بند ساعت خیر
سری گلکسی A سامسونگ
سیم کارت
نوع سیم کارت نانو سیمکارت Nano-SIM
تعداد سیم کارت Dual SIM دو سیم کارت
شبکه ارتباطی
شبکه HSPA پروتکل, GSM جی اس ام, 4G LTE نسل چهارم
رونمایی
تاریخ رونمایی 4 مارس 2022
وضعیت در بازار موجود
بدنه
جنس بدنه شیشه, پلاستیک
رنگ بدنه آبی, سفید, مشکی
ابعاد بدنه 164.5x 76.9 x8.4 میلیمتر
وزن بدنه 195 گرم
صفحه نمایش
مالتی تاچ بلی
جنس صفحه نمایش کورنینگ گوریلا گلس 5
رزولوشن صفحه نمایش 1080x2408 pixels, 20:9 ratio (~400 ppi density)
سایز صفحه نمایش "6.6
نوع صفحه نمایش PLS LCD
سیستم عامل و پردازنده
تعداد هسته 8 هسته
پردازنده Octa-core (4x2.4 GHz Kryo 265 Gold & 4x1.9 GHz Kryo 265 Silver)
پردازنده گرافیکی Adreno 610
سیستم عامل Android 12, One UI 4.1
چیپست Qualcomm SM6225 Snapdragon 680 4G (6 nm)
حافظه
قابلیت ارتقا حافظه microSDXC /dedicated slot
حافظه داخلی 64 گیگابایت, 128 گیگابایت
حافظه رم 6 گیگابایت
دوربین
دوربین اصلی Quad: 50 MP, f/1.8, (wide), PDAF, OIS- 5 MP, f/2.2, 123˚ (ultrawide), 1/5", 1.12µm- 2 MP, f/2.4, (macro)- 2 MP, f/2.4, (depth)
ویژگی های دوربین فلش ال ای دی LED flash, چشم انداز panorama , تصویربرداری با برد دینامیکی HDR
دوربین دوم 8 مگاپیکسل
فیلمبرداری FHD : 30fps
صدا
نوع زنگ MP3, WAV ringtones, لرزش Vibration
فیش 3.5 میلیمتری بلی
بلندگو بلی
ارتباطات
بلوتوث 5.0, A2DP, LE
ارتباطات اتصال هدفون 3.5mm headphone connector , سیستم موقعیت یاب جهانی GPS
یو اس بی USB Type-C 2.0
وایرلس لن dual-band دو باند , hotspot هات اسپات , Wi-Fi Direct وای فای داخلی , وای فای Wi-Fi 802.11
سایر ویژگی ها
مرورگر HTML5
جاوا خیر
سایر ویژگی ها eMMC 5.1, Virtual proximity sensing
سنسورها اثر انگشت fingerprint , شتاب سنج Accelerometer , قطب نما compass , ژیروسکوپ gyro
باتری
باتری باتری غیر قابل جابجایی Li-Po 5000 میلی آمپر ساعت
شارژ کردن شارژ سریع 25 وات
توضیحات
گروه قیمتی میان رده

نمایش 14 نظر ثبت شده >
پر طرفدارترین نظرات
  • 2 از 2 کاربر طرفدار این نظر هستند

    الان این گوشی تو ایران هست؟

    موجود شده؟

    توسط HHDH در

    ارسال پاسخ برای این نظر
    آیا طرفدار این نظر هستید؟
  • 1 از 1 کاربر طرفدار این نظر هستند

    گوشی

    گوشی خوبیه

    توسط پرستو در

    پاسخ ها (1)
    آیا طرفدار این نظر هستید؟
  • 1 از 1 کاربر طرفدار این نظر هستند

    دوربین خوبی داره

    بسیار عالی بود

    توسط عماد در

    ارسال پاسخ برای این نظر
    آیا طرفدار این نظر هستید؟
  • 1 از 1 کاربر طرفدار این نظر هستند

    قیمت

    توضیحات خوب بود فقط قیمت چی؟

    توسط علی در

    ارسال پاسخ برای این نظر
    آیا طرفدار این نظر هستید؟
  • 1 از 1 کاربر طرفدار این نظر هستند

    AWLI

    b nazaram goshie khubie

    توسط minO در

    ارسال پاسخ برای این نظر
    آیا طرفدار این نظر هستید؟
نمایش 14 نظر ثبت شده >

برچسب‌های محصول

دیگران این محصول را با این برچسب‌ها نشانه گذاری کرده‌اند:

برچسب خود را اضافه کنید

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.