در زمان های گذشته و در روش های سنتی تبلیغات از پوسترها و بیلبوردها برای انتشار اطلاعات و تبلیغ محصول و خدمات استفاده میشد. این روش ها هم هزینه بالایی را به دنبال داشتند و هم به زمان زیادی نیاز داشته و بازدهی قابل توجهی را نیز به همراه نداشتند.
امروزه به جای این روش های قدیمی از نمایشگرهای دیجیتال استفاده می شود و آمار و ارقام نیز حاکی از آن هستند که واحدهای اقتصادی که در بالاترین رده های رقابتی قرار دارند بیشتر از نمایشگرهای دیجیتال به منظور انتشار اطلاعات استفاده می کنند.
دیجیتال ساینیج های سامسونگ، نمونه ای از پرطرفدارترین روش های تبلیغات مدرن هستند که روش های قدیمی مانند پوسترها و بیلبوردها هیچ گاه به پای آنها نمیرسند. اگر نگاهی دقیق تر به اطراف خود بیندازید پنل های فلت و بزرگ و صفحه نمایش های LCD را در همه جا میبینید. دلیل این امر، واقف بودن همگان و مخصوصا واحدهای بزرگ اقتصادی به برتری این تکنیک مدرن برای تبلیغات و انتشار اطلاعات است.
در واقع انتشار اطلاعات صحیح با سرعت بالا می تواند تاثیر قابل توجهی را بر رفتار مردم و مشتریان بر جای بگذارد. از طرفی قدرت تبلیغات در تلویزیون نیز رو به کاهش است. برای اینکه تبلیغی در تلویزیون بتواند به نتیجه ای همانند 40 سال قبل دست پیدا کند باید 117 بار در تلویزیون پخش شود. استفاده از دیجیتال ساینیج ها به مشتریان کمک می کند تا تجربه ای بهتر از خرید داشته باشند. بسیاری از مشتریان نیز بازتاب رضایت بخشی نسبت به اطلاعات دریافتی از این نمایشگرهای داشته اند.
دیجیتال ساینج های سامسونگ در همه جا از مغازه ها و فروشگاههای بزرگ گرفته تا فرودگاهها و ایستگاههای قطار و در محیط های داخلی و بیرونی با نامساعد ترین شرایط آب و هوایی، قابل نصب هستند. بسیاری از مدل های مانیتورهای صنعتی سامسونگ از قابلیت پخش 24 ساعته محتوا با بالاترین کیفیت برخوردارند.
استفاده از دیجیتال ساینیج ها سبب شده میزان آگاهی از برندها و انتشار پیام های تبلیغاتی به میزان دو برابر افزایش یابد. به این ترتیب هم مشتریان از دریافت اطلاعات صحیح و به موقع راضیند و هم واحدهای اقتصادی از انتشار اطلاعات مورد نظر خود و تاثیر گذاری مثبت بر مشتریان خوشحالند.
آمار مختلف حاکی از آن هستند که استفاده از دیجیتال ساینیج های سامسونگ می تواند میزان فروش را تا 3 برابر یا 300 درصد افزایش دهد که البته این امر به نوع اقلام تبلیغاتی نیز بستگی دارد. برخی دیگر از مزایای دیجیتال ساینیج ها عبارتند از:
انعطاف پذیری در انتقال اطلاعات و پیام ها
تبلیغات دیجیتال را می توان بر اساس زمان و ساعت روز به دلخواه خود تنظیم کنید.
تبلیغات هدفمند
تبلیغات با استفاده از دیجیتال ساینیج ها، مشتریان موجود را هدف قرار میدهد. متقاعد کردن مشتریان کنونی برای خرید یک محصول، ساده تر از متقاعد کردن مشتریان جدید است.
صرفه جویی در هزینه
کاربران با استفاده از دیجیتال ساینیج ها به مقدار قابل توجهی در زمان و هزینه صرفه جویی می کنند.
افزایش فروش
استفاده از دیجیتال ساینیج ها سبب افزایش میزان فروش اکثر محصولات می شود.
افزایش اطلاعات مشتریان
اکثر مشتریان معتقدند که استفاده از دیجیتال ساینیج ها به مشتریان کمک می کند تا جدیدترین اطلاعات را راجع به تمام برندها و محصولات و خدمات دریافت کنند.