جاروبرقی سامسونگ 2000 وات مدل M2510

ناموجود


معرفی محصول


دستگیره آسان




قدرتمند و در عین حال سبک



برای محاسبه مبلغ هر قسط و مجموع پرداختی کلیک کنید

محاسبه اقساط

توضیحات محصول

معرفی جاروبرقی m2510 سامسونگ


عکس جاروبرقی مدل m2510 سامسونگ
جاروبرقی مدل m2510 سامسونگ

جاروبرقی m2510 سامسونگ با توان 2000 وات و قدرت مکش 450 وات، یکی از قوی ترین و سبک ترین جاروبرقی های موجود در بازار لوازم خانگی ایران است. این جاروبرقی سامسونگ در دسته ارزان ترین جاروبرقی های پرقدرت سامسونگ قرار دارد. اکسسوری های جاروبرقی 2000 واتی سامسونگ، امکان پاک کردن تمام گرد و غبارها را در گوشه و کنار منزل فراهم می کنند. لوله خرطومی 360 درجه، امکان چرخش راحت و آسان لوله خرطومی جاروبرقی را در جهت های مختلف فراهم می کند. از طرفی دستگیره Easy Grip نیز استفاده از جاروبرقی سامسونگ را راحت تر کرده است. جاروبرقی سامسونگ می تواند تمام ذرات ریز گرد و غبار موجود در محیط را نیز به خوبی جذب کند و به این ترتیب همانند یک فیلتر واقعی برای آلاینده ها عمل می کند.

قدرت جاروبرقی 2000 واتی سامسونگ


عکس جاروبرقی مدل m2510 سامسونگ
جاروبرقی مدل m2510 سامسونگ

مکش بالا

همه ما به دنبال جاروبرقی هستیم که قدرت مکش بسیار بالایی داشته باشد و در عین حال، جابجایی آن نیز آسان و راحت باشد. طراحی سبک جاروبرقی M2510 سامسونگ، استفاده از آن را راحت تر کرده است. از طرفی مکش بالای آن نیز تضمین می کند که فرش ها، قالیچه ها و سطوح به طور کامل و به خوبی تمیز شده اند.

امکانات جاروبرقی M2510 سامسونگ


عکس جاروبرقی مدل m2510 سامسونگ
جاروبرقی مدل m2510 سامسونگ

استفاده آسان از جاروبرقی سامسونگ

دستگیره جاروبرقی سامسونگ با طراحی Easy Grip به راحتی در دستان شما جای می گیرد و در عین حال از دست شما سر نمی خورد. بنابراین به راحتی می توانید حرکات دسته جارو را کنترل کنید بدون آنکه نیاز به تلاش زیادی وجود داشته باشد یا دست شما خسته شود. این دسته به راحتی می چرخد بنابراین لوله خرطومی نیز در هم پیچیده نمی شود. اکسسوری های جاروبرقی 2000 واتی m2510 در محفظه ای در زیر دسته قرار گرفته اند و دسترسی به این محفظه نیز بسیار راحت و آسان است. فرقی نمی کند که بخواهید فرش ها را جارو کنید یا زیر مبلمان و سایر اثاثیه و سطوحی را تمیز کنید که دسترسی به آنها دشوارتر است زیرا به راحتی می توانید اکسسوری مورد نیاز را از زیر دسته جارو بردارید و به تمیز کردن سطوح بپردازید. یکی دیگر از تکنولوژی های به کار رفته در جاروبرقی 2000 واتی M2510 سامسونگ، فیلتر پیشرفته آلاینده ها یاAdvanced Allergen Filtration است که میزان ذرات گرد و غبار و آلاینده های وارد شده به محیط منزل را کاهش می دهد. آیا تا به حال برای شما هم اتفاق افتاده که بدون آنکه کیسه گرد و غبار را بر روی جاروبرقی نصب کنید شروع به جارو کنید؟ دریچه ایمنی یا Safey Hatch جاروبرقی m2510، این اطمینان را به شما می دهد که نباید نگران فراموش کردن کیسه گرد و غبار جاروبرقی باشید زیرا وقتی جایگاه قرار گرفتن کیسه، خالی باشد هولدر کیسه گرد و غبار، مانع از بسته شدن درب جاروبرقی می شود. کیسه جاروبرقی سامسونگ به راحتی قابل تعویض است. یکی دیگر از امکانات جاروبرقی m2510 سامسونگ، این است که به راحتی می توانید جارو را 360 درجه و در راستای یک دایره کامل بچرخانید. این امر باعث شده تا بتوانید لوله جارو را در هر جهتی بچرخانید بدون آنکه در هم پیچیده یا گره بخورد. بنابراین امکان چرخش و تغییر جهت لوله خرطومی جارو به راحتی و در هر جهتی وجود دارد. چرخ های بزرگ لاستیکی نیز حرکت جاروبرقی 2000 واتی سامسونگ را راحت تر کرده اند بدون آنکه خراشی به سطح وارد کند. به این ترتیب سه چرخ لاستیکی جاروبرقی 2000 واتی سامسونگ، امکان حرکات آسان جاروبرقی بر روی سطوح را فراهم کرده اند. از طرفی نویز 83 دسی بل این جاروبرقی نیز با توجه به توان 2000 واتی آن کاملا منطقی به نظر می رسد.

مشخصات فنی
عمومی
نام محصول جاروبرقی سامسونگ 2000 وات مدل M2510
گارانتی ندارد
مشخصات ظاهری
نوع جاروبرقی کیسه ای
رنگ جاروبرقی آبی
نمایشگر LED ندارد
پهنا 280 میلیمتر
ارتفاع 246 میلیمتر
عمق 390 میلیمتر
وزن 4 کیلوگرم
عملکرد
رتبه مصرف انرژی -
قدرت مکش 450 وات
ظرفیت/مخزن/کیسه 2.5 لیتر
حداکثر مصرف برق 2000 وات
حداقل صدای مزاحم 83 دسی بل آمپر
طول کابل برق 6 متر
قدرت موتور جاروبرقی 2000 وات
ویژگی های اصلی
ویژگیهای اصلی لوله خرطومی با چرخش 360 درجه, چرخ لاستیکی
برس
برس -

پر طرفدارترین نظرات
  • 1 از 1 کاربر طرفدار این نظر هستند

    مکش عالی

    زیبا هم هست

    توسط سید محمود در

    ارسال پاسخ برای این نظر
    آیا طرفدار این نظر هستید؟

برچسب‌های محصول

برچسب خود را اضافه کنید

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.