پد شارژر بی سیم Duo سامسونگ مدل EP-P5200T

ناموجود


معنایی جدید برای فست شارژ

پد شارژر بی سیم Duo سازگار با دستگاه های Qi

شارژ را به اشتراک بگذارید توسط پد شارژر سامسونگ
برای محاسبه مبلغ هر قسط و مجموع پرداختی کلیک کنید

محاسبه اقساط

توضیحات محصول

معنایی جدید برای فست شارژ

گوشی گلکسی اس 10 ایی، اس 10 و اس 10 پلاس را با سرعتی شگفت انگیز شارژ کنید. پد شارژ دوگانه وایرلس، قابلیت های فست شارژ دوگانه را به مقدار قابل ملاحظه ای ارتقا بخشیده است. این شارژر، گوشی سامسونگ شما را در مقایسه با شارژرهای وایرلس قبلی با سرعت بیشتری شارژ می کند بنابراین شما می توانید با سرعت بیشتری گوشی خود را 100 درصد شارژ کنید. ویژگی فست شارژ دوگانه وایرلس تنها برای گلکسی اس 10، اس 10 پلاس و اس 10 ایی موجود است نتایج تست های آزمایشگاهی حاکی از آن هستند که سرعت شارژ وایرلس سری اس 10 در مقایسه با اس 9 حدود 27 الی 36 درصد بیشتر است. البته زمان شارژ نیز بسته به مدل های مختلف با هم متفاوت است. ( اس 10، اس 10 پلاس و اس 10 ایی). سرعت واقعی شارژ بسته به شرایط شارژ و سایر عوامل، متغیر است. شارژ وایرلس دوگانه برای آن دسته از دستگاه های سامسونگ در دسترس است که از شارژ وایرلس 10W+ پشتیبانی کنند.

فست شارژ

شارژ را به اشتراک بگذارید توسط پد شارژر سامسونگ

شما می توانید گوشی اس 10، اس 10 پلاس و اس 10 ایی را به همراه گلکسی واچ اکتیو به صورت همزمان شارژ کنید. از طرفی در اینجا دو ناحیه مجزا برای شارژ وجود دارد. بنابراین به راحتی می توانید دو گوشی یا یک گوشی و ساعت سامسونگ را به همراه هم و به صورت همزمان شارژ کنید. این تکنولوژی به سامسونگ و سایر گوشی های تولید شده توسط سایر برندها و سازگار با شارژ وایرلس WPC Qi و پوشیدنی هایی مانند گلکسی واچ اکتیو، گیر اسپورت، گیر اس 3، گلکسی واچ و گلکسی بادز محدود می شود.

پد شارژر سامسونگ

پد شارژر بی سیم Duo سازگار با دستگاه های Qi

از آنجا که این شارژر برای دستگاه های سازگار با Qi به کار میرود امکان شارژ مجدد سایر دستگاه ها نیز وجود دارد. اگر امکان شارژ وایرلس گوشی یا ساعت شما وجود دارد احتمالاً می توانید از پد شارژ وایرلس دوگانه نیز استفاده کنید. این شارژر به گوشی های سامسونگ و سایر برندهای سازگار با شارژ وایرلس WPC Qi مانند گلکسی S9 ،S9 پلاس، S8 ،S8 پلاس، S8 اکتیو، S7 ،S7 edge ،s6 ،s6 اکتیو، اس 6 اج پلاس، نوت 9، نوت 8 و نوت 5 محدود می شود.

پد شارژر بی سیم Duo

مشخصات فنی
عمومی
نام محصول پد شارژر بی سیم Duo سامسونگ مدل EP-P5200T
گارانتی سامسونگ 12 ماه
نوع شارژر
مشخصات فیزیکی
رنگ مشکی
ابعاد 195x 18.05 x92 میلیمتر
وزن 168 گرم
محتویات داخل جعبه شارژر بی سیم Duo Pad، شارژر دیواری، کابل USB Type-C، راهنمای شروع سریع
باتری
نوع باتری ولتاژ ورودی (حداکثر، شارژ عادی): 12 ولت - جریان ورودی (حداکثر، شارژ عادی): 2.1 آمپر- ولتاژ خروجی (حداکثر، شارژ عادی): 5 ولت- جریان خروجی (حداکثر، شارژ عادی): 1.0 آمپر

پر طرفدارترین نظرات
  • 0 از 0 کاربر طرفدار این نظر هستند

    ممنون از موجود کردن این محصول

    فوق العاده کاربردی

    توسط حامد در

    ارسال پاسخ برای این نظر
    آیا طرفدار این نظر هستید؟

برچسب‌های محصول

برچسب خود را اضافه کنید

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.