جاروبرقی سامسونگ کیسه ای 2400 وات کراون Samsung Vacuum Cleaner Crown 2400

ناموجود


جارو برقی کیسه ای سامسونگ با کنترل بر روی دسته

جاروبرقی سامسونگ 2400 وات با نمایشگر Digital LED

جاروبرقی کراون سامسونگ با حداقل صدای مزاحم 74db

جاروبرقی Crown 2400 دارای سیستم سلامتی Silver Nano

فیلترهای Foam, Hepa 13, Silver Nano در جاروبرقی کراون


برای محاسبه مبلغ هر قسط و مجموع پرداختی کلیک کنید

محاسبه اقساط

توضیحات محصول

ویژگی های جاروبرقی Crown 2400 سامسونگ

نشانگر پر شدن کیسه جاروبرقی کراون روشن شدن چراغ قرمز است که باید در این موقع کیسه را خالی کنید. به دلیل داشتن دستگیره توکار ارگونومیکی می توانید به راحتی جاروبرقی سامسونگ را جا به جا و یا بلند کنید. در انتهای جاروبرقی جایگاه دو طرفه ای برای نگهداری آسان تر جاروبرقی قرار دارد که می توانید بعد از استفاده از جاروبرقی سامسونگ دسته جارو را در این محل قرار دهید. چرخ لاستیکی نرمی که این جاروبرقی کیسه ای سامسونگ دارد، از خراشیده شدن سطوح در زمان جارو کردن جلوگیری میکند.

جاروبرقی Crown 2400 دارای سیستم سلامتی Silver Nano

جاروبرقی 2400 وات سامسونگ مجهز به Silver Nano است که یک سیستم پیشرفته بهداشتی ساخته شده توسط سامسونگ در جاروبرقی می باشد که از یون های نقره در ابعاد نانو برای حذف موثر و ایمن ذرات ریز مضر استفاده می کند. به دلیل وجود لایه ای متشکل از میلیاردها یون نقره در ابعاد نانو در کیسه چندلایه جاروبرقی کیسه ای سامسونگ، باکتری ها در فرایند فیلتراسیون از بین می روند.

جاروبرقی کراون سامسونگ با حداقل صدای مزاحم 74db

تکنولوژی کاهش صدای امگا در جاروبرقی کراون سامسونگ. شرکت سامسونگ با بهره گیری از تازه ترین تحقیقات، توانست با طراحی منحصر به فرد جاروبرقی Crown با ایجاد مسیر امگا شکل گردش هوا، صدای جاروبرقی را تا 74 db کاهش داده است. فن آوری امگا باعث می شود Crown در هنگام کارکرد 10 برابر کمتر از جاروبرقی های متداول صدا تولید کند. همه تمیزی خانه را دوست دارند، اما هیچ کس صدای جاروبرقی های معمولی را دوست ندارد. حالا با تکنولوژی منحصر بفرد کاهش صدای سامسونگ که در برس و موتور و فیلتر هوای خروجی جاروبرقی کراون بکار برده شده می توانید از یکی از کم صداترین جاروبرقی های دنیا لذت ببرید. دیگر نباید نگران بر هم زدن آرامش اعضای خانواده باشید. آنها می توانند موقعی که مشغول کار با جاروبرقی Crown هستید تلویزیون تماشا کنند، با تلفن صحبت کنند و یا حتی بخوابند.

مکانیزم جاروبرقی سامسونگ Crown-24000

مکانیزم کار جاروبرقی کراون سامسونگ به این صورت می باشد که فن موتور، با ایجاد نیروی گریز از مرکز هوای داخل جارو را تخلیه می کند. فشار هوای خارجی بیش از هوای داخل جاوربرقی است، در نتیجه هوا با فشار از طریق سوراخ برس وارد جارو می شود و پس از ورود به کیسه از انتهای جاروبرقی سامسونگ خارج می شود. بین کیسه و موتور جاروبرقی سامسونگ 2400 وات فیلتری وجود دارد که از ورود گرد و خاک به داخل موتور جلوگیری می کند. این فیلتر در جاروبرقی مدل Crown، از جنس Foam می باشد که قابل شستشو است. بعد از موتور، فیلتر دیگری وجود دارد که هوا را قبل از خارج شدن از جاروبرقی، تصفیه می کند. در جاروبرقی سامسونگ مدل Crown از فیلتر HEPA استفاده می شود.

جاروبرقی سامسونگ با فیلتر HEPA برای جلوگیری از حساسیت تنفسی

جاروبرقی کراون سامسونگ به دلیل داشتن فیلتر HEPA باعث می شود تا دیگر نگران حساسیت های تنفسی و سلامت کودکان خود در هنگام جارو کردن نباشید. فیلتر HEPA با درجات مختلفی موجود می باشد که این درجات بیان کننده دقت جذب ذرات است. سامسونگ در عین بکارگیری HEPA13 در جاروبرقی کراون 2400 وات با دقت جذب ذرات با میکرون که 99.95% هوا را پاکسازی می کنند، با اضافه کردن یون های مثبت نقره (+Ag) هوای خروجی را باکتری ضدایی می کند (تکنولوژی سیلور نانو). این فیلترها قابل شستشو می باشند.

جاروبرقی کراون سامسونگ با کنترل IR-Handle

طراحی نوین جاروبرقی Crown سامسونگ، کنترل را بر روی دسته تعبیه کرده است، که در این طراحی استفاده و کنترل قدرت جاروبرقی سامسونگ بسیار آسان تر می باشد. یکی از مسائلی که در این تکنولوژی مطرح می شود، احتمال قطع شدن سیم در داخل خرطومی در زمان آسیب دیدن خرطومی می باشد. سامسونگ با بهره گیری از تکنولوژی بی سیم در جاروبرقی کراون سامسونگ که از طریق امواج مادون قرمز (Infra Red) فرمان را به موتور منتقل می کند، این مشکل را رفع کرده است. از دیگر مزیت های این تکنولوژی در جاروبرقی سامسونگ راحتی در تنظیم قدرت جاروبرقی، سه مرحله تغییر قدرت موتور به جز خاموشی و روشنی و افزایش عمر کنترل است.

افزایش قدرت مکش جاروبرقی کراون با برس سه طرفه

دلیل نام گذاری برس سه طرفه وجود 2 سوراخ اضافه در گوشه های برس جاروبرقی کراون می باشد. در عین حالی که وجود سوراخ های اضافه باعث افزایش قدرت مکش می شود، از طرفی هم در زمان جارو کردن کنج های دیوار، خاکروبه ای باقی نمی ماند و نیازی به استفاده از برس های جانبی نمی باشد.

مشخصات فنی
عمومی
نام محصول جاروبرقی سامسونگ کیسه ای 2400 وات کراون Samsung Vacuum Cleaner Crown 2400
شناسه کالا 2800000126483
گارانتی سام سرویس 18 ماه
مشخصات ظاهری
نوع جاروبرقی کیسه ای
رنگ جاروبرقی مشکی
نمایشگر LED دارد
ارتفاع -
عمق -
وزن -
عملکرد
رتبه مصرف انرژی -
قدرت مکش 420
ظرفیت/مخزن/کیسه 5 لیتر
حداقل صدای مزاحم 74 دسی بل
طول کابل برق 7 متر
قدرت موتور جاروبرقی 2400 وات
ویژگی های اصلی
ویژگیهای اصلی (HANDLE CONTROL)کنترل روی دسته, سیستم سلامتی سیلور نانو, لوله تلسکوپی, مخزن ایزی سایکلون (افزایش ظرفیت جارو- تخلیه آسان و بهداشتی)
فیلترها
فیلترها FOAM فیلتر, HEPA13 فیلتر
برس
برس (3WAY)سه جهته, (MINI TURBO)مینی توربو

پر طرفدارترین نظرات
  • 1 از 1 کاربر طرفدار این نظر هستند

    کیفیت ساخت بالا

    قدرت مکش بالا،آشغالای بزرگو تو یک محفظه جدا جمع می کنه و 6 ماه یبار ما پاکتشو عوض می کنیم

    توسط بیتا در

    ارسال پاسخ برای این نظر
    آیا طرفدار این نظر هستید؟

برچسب‌های محصول

دیگران این محصول را با این برچسب‌ها نشانه گذاری کرده‌اند:

برچسب خود را اضافه کنید

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.