شعار همیشگی سامسونگ برای تولید تمام محصولاتش، (در اولویت قرار دادن مشتریان) است. برای اینکه مشتری بتواند تجربه ای بی نظیر را با استفاده از محصول شما کسب کند در ابتدا باید توجه او را به سمت محصول و خدمات خود جلب کنید. آیا استفاده از نمایشگرهای تبلیغاتی سامسونگ، می تواند ابزاری مناسب برای رسیدن به این هدف باشد؟
بسیاری از تحقیقات و بررسی های علمی ثابت کرده اند که ذهن انسان تنها به مدت چند ثانیه می تواند به صورت کامل بر یک موضوع، متمرکز باشد. تحقیقات صورت گرفته توسط مایکروسافت نیز نشان داده اند که بسیاری از افرادی که در رده سنی 18 تا 24 سال قرار دارند وقتی هیچ چیزی نمی تواند توجهشان را به خودجلب کند به سراغ گوشی همراهشان میروند. استفاده از صفحه نمایش های متفاوت در مانیتورهای صنعتی سامسونگ که تصاویر و نوشته ها را با وضوح بالایی نمایش میدهند، به آسانی می توانند توجه تمام مشتریان را به خود جلب کنند.
به این ترتیب یکی از نکاتی که شرکت ها و مراکز بزرگ تجاری باید در هنگام انتخاب ساینیج به آن دقت کنند، وضوح نمایش متون و تصاویر است که در بین نمایشگرهای سامسونگ، به خوبی مشاهده می شود.
استفاده از تصاویر 4K با وضوح بالا، نیز یکی دیگر از راههای جذب مشتری با استفاده از ساینیج های سامسونگ است. البته لازم است قبل از انتخاب محتوای 4K، استراتژی خود را به دقت مورد بررسی قرار دهید. حتی اگر نمایشگر در فاصله ای دور از مشتریان قرار گرفته، احتمالا تفاوت میان محتوای 4K و FHD را به خوبی متوجه می شوند. بنابراین تنها بر استفاده از محتوای 4K متکی نباشید زیرا این امر باعث می شود تا برای مشتریان تکراری شده و تاثیر قابل توجهی را بر آنها بر جای نگذارد.
قبل از انتخاب ساینیج، شرایط محیطی را به خوبی در نظر گرفته و بررسی کنید. استفاده از دیجیتال سانیج های سامسونگ در هر محیطی می تواند مزایای فوق العاده ای را برای شما و مشتریانتان به همراه داشته باشند. مسلما در رستورانها، مشتریان ابتدا و قبل از انتخاب غذا، به منو برد نگاه می کنند تا غذای مورد علاقه خود را انتخاب کنند. یا مثلا در نمایشگرهای تعاملی می توانند گزینه بسیار مناسبی برای تبلیغات محصولات ورزشی باشند.
ارائه محتوای پویا به صورت مداوم نیز یکی از بهترین روش های موجود برای جلب توجه مشتریان است. بسیاری از پمپ بنزین های موجود در کشورهای مدرن دنیا از دیجیتال ساینیج ها در محل های فروش استفاده می کنند و بدین ترتیب اطلاعات مهم و ضروری و حتی سرگرمی ها را با استفاده از آنها به نمایش میگذارند.
البته در تمام این موارد لازم است تا محتوا را به صورت مکرر، آپدیت کنید زیرا در غیر این صورت، مشتریان از دیدن تصاویر و متون تکراری، خسته می شوند. به هر حال با توجه به موقعیت و شرایط و با اولویت قرار دادن مشتریان می توانید بهترین ساینیج یا نمایشگر تبلیغاتی را انتخاب کنید.