گوشی گلکسی a22 سامسونگ | Samsung Galaxy A22

ناموجود




با توجه به اینکه در حال حاضر کالای فوق موجود نمی باشد، کالای زیر پیشنهاد می گردد:

برای محاسبه مبلغ هر قسط و مجموع پرداختی کلیک کنید

محاسبه اقساط

توضیحات محصول

مشخصات و قیمت گلکسی A22 سامسونگ


a22 samsung قیمت
a22 samsung قیمت

سامسونگ در سال جاری تعدادی گوشی با کیفیت روانه بازار کرده است و اخیراً یک گوشی هوشمند سری a نیز به این لیست اضافه شده است. گلکسی a22 ارزان ترین گوشی سامسونگ است که از نسل پنجم اینترنت همراه پشتیبانی می کند و توانست در مدت کم طرفداران بسیاری پیدا کند. در ادامه به بررسی مشخصات و قیمت گلکسیa22 سامسونگ خواهیم پرداخت تا شما را با ویژگی های این محصول محبوب سامسونگ آشنا کنیم.

طراحی گوشی سامسونگ A22


قیمت گوشی سامسونگ a22
قیمت گوشی سامسونگ a22

در ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که سامسونگ در طراحی A22 از مواد با کیفیتی استفاده کرده و در عین حال تلاش کرده تا قیمت گوشی را پایین نگه دارد. استفاده از بدنه پلاستیکی در ای 22 باعث شده تا وزن کمی داشته باشد و درعین حال به راحتی در دست شما جای گیرد. صفحه نمایش ای 22 تا حدودی دارای لبه های باریکی است و این مقدار لبه در قسمت پایین، باز هم کاهش پیدا کرده و در دست نگه داشتن این مدل گوشی سامسونگ را برای شما بسیار آسان کرده است. در این گوشی حسگر اثر انگشت با دکمه صدا و پاور ترکیب شده است و ماژول دوربین پشتی نیز از سه دوربین و یک فلش LED تشکیل شده است.

مشخصات صفحه نمایش a22


a22 samsung قیمت
a22 samsung قیمت

با صفحه نمایش 6.6 اینچی Infinity-V گلکسی A22، می توانید تمام جزئیات را با بالاترین کیفیت ممکن ببینید. تکنولوژی FHD+، تمام محتوا را با بالاترین کیفیت برای شما نمایش می دهد. از طرفی می توانید بهترین تجربه گیم را داشته باشید. صفحه نمایش TFT گوشی آ22 سامسونگ با ابعاد 6.6 اینچ، یکی از با کیفیت ترین صفحه نمایش های به کار برده شده در بین گوشی های سری A سامسونگ است که کیفیت نمایش محتوا را به مقدار قابل توجهی ارتقا یافته است. رفرش ریت این صفحه، 90 هرتز است و می تواند رنگ ها را به صورت طبیعی نمایش دهد. از طرفی می توانید خیلی نرم و روان در محیط سیستم عامل گوشی، حرکت کرده و یا بازی کنید. وضوح تصویر در این صفحه به 1080 در 2400 پیکسل می رسد. هر چند نمی توان ادعا کرد که سامسونگ از بهترین و با کیفیت ترین صفحه نمایش موجود در A22 استفاده کرده است اما روشنایی این صفحه تا حدودی مناسب است.

دوربین گوشی a22


a22 samsung قیمت
a22 samsung قیمت

یکی از مشخصات مهم گلکسیa22 سامسونگ کیفیت دوربین آن می باشد. دوربین پشت گلکسیa22 از یک ماژول مربعی شکل تشکیل شده که شامل یک فلشled و 3 لنز واید، اولترا واید وعمق می باشد. دوربین اصلی گلکسی ای 22 سامسونگ 48 مگاپیکسل می باشد که می تواند تمام جزئیات را به خوبی ثبت کند. عکس های ثبت شده با دوربین اصلی، کاملاً طبیعی به نظر می رسند و بیش از حد اشباع نمی شوند. یکی دیگر از مشخصات جالب سیستم دوربین آ 22، ثبت عکس های پرتره است که برای یک گوشی ارزان قیمت، یک ویژگی بسیار خوب است. همچنین این دوربین از ویژگی فوکوس خودکار نیز برخوردار است اما فاقد لرزشگیر تصویر می باشد. با دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی galaxy a22 و زاویه دید 115 درجه ، چشم اندازی فوق العاده برای عکاسی در اختیار دارید. این دوربین به دیافراگم f/2.2 مجهز شده و تصاویری با دید مناسب را برای شما ثبت می کند. دوربین عمق 2 مگاپیکسلی galaxy a22 به شما اجازه می دهد تا عمق میدان دید را در عکس‌ها تغییر دهید؛ بنابراین می توانید پس زمینه را برای عکس های پرتره با کیفیت بالا محو کنید و سوژه را پر رنگ تر کنید.

دوربین سلفی گوشی سامسونگ گلکسی A22


a22 samsung قیمت
a22 samsung قیمت

دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی گوشی ای 22 سامسونگ با افکت بوکه به شما کمک می کند تا سلفی‌های با کیفیتی از خود بگیرید و با دوستان یا خانواده به اشتراک بگذارید. دوربین سلفی گوشی سامسونگ A22 در صورت داشتن نور مناسب می تواند عکس های کاملاً روشنی را ثبت کند و تمام جزئیات را به خوبی به تصویر بکشد. از طرفی دوربین سلفی از ویژگی پرتره نیز برخوردار شده و شما می توانید از قابلیت پرتره دوربین سلفی نیز به خوبی استفاده کنید.

مشخصات باتری گوشی A22 سامسونگ


a22 samsung قیمت
a22 samsung قیمت

باتری گوشی سامسونگ A22، این امکان را برای کاربر فراهم کرده تا با شارژر سریع 15 واتی به سرعت شارژ شود. استفاده از باتری 5000 میلی آمپر در ساعت، ظرفیت مناسبی را برای گوشی ارزان قیمت سامسونگ ایجاد کرده است که با هر بار شارژ کامل گوشی سامسونگ می توانید تا یک روز از آن استفاده کنید. البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که استفاده از باتری با ظرفیت بالا در گلکسی A22 باعث شده تا این گوشی اندکی ضخیم تر از مدل 4G به نظر برسد. شارژر 15 واتی گلکسی A22 بر مبنای شارژ سریع طراحی شده است. باتری 5000 میلی آمپری A22 ساعت های طولانی با شما همراه است و از آداپتور فست شارژ 15 واتی نیز پشتیبانی می کند.

حافظه داخلی و رم گوشی A22 سامسونگ


a22 samsung قیمت
a22 samsung قیمت

گلکسی A22، به پردازنده 8 هسته‌ای و 8 گیگابایت RAM مجهز است و عملکردی سریع دارد و می توانید حافظه داخلی 128 گیگابایت آن را با اضافه کردن کارت حافظه تا 1 ترابایت ارتقا دهید.

نرم افزار و رابط کاربری galaxy A22


a22 samsung قیمت
a22 samsung قیمت

سیستم عامل اصلی گوشی سامسونگ a22 اندروید 11 می باشد که سامسونگ این سیستم عامل را با رابط کاربری ONE UI بهینه سازی کرده است. گلکسی A22 می تواند از بسیاری از اپلیکیشن های جدید طراحی شده برای سیستم عامل اندروید، پشتیبانی کند.

نظرات کاربران در مورد گوشی a22 سامسونگ


هر چند نمی توان ادعا کرد که A22 از بهترین و با کیفیت ترین صفحه نمایش در بین میان رده های سامسونگ برخوردار شده است اما می توان گفت به یک گزینه ی مناسب برای تحصیل دانش آموزان و دانشجویان تبدیل شده است و خیلی زود در میان بهترین گوشی ها و تبلت های دانش آموزی 2021 جای گرفت. البته قیمت گوشی a22 نشان می دهد که با توجه به امکانات تعبیه شده در این گوشی، انتخاب مناسبی برای بسیاری از کاربران است.


مشخصات فنی
عمومی
نام محصول گوشی گلکسی a22 سامسونگ | Samsung Galaxy A22
سایز بند ساعت خیر
سری خیر
سیم کارت
نوع سیم کارت نانو سیمکارت Nano-SIM
تعداد سیم کارت Dual SIM دو سیم کارت
شبکه ارتباطی
شبکه HSPA پروتکل, GSM جی اس ام, 4G LTE نسل چهارم
رونمایی
تاریخ رونمایی 3 ژوئیهٔ 2021
وضعیت در بازار موجود نیست
بدنه
جنس بدنه شیشه, پلاستیک
رنگ بدنه بنفش, خاکستری, سفید, نعناعی
ابعاد بدنه 167.2x 76.4 x9 میلیمتر
وزن بدنه 203 گرم
صفحه نمایش
مالتی تاچ بلی
جنس صفحه نمایش خیر
رزولوشن صفحه نمایش 1080x2400 pixels, 20:9 ratio (~399 ppi density)
سایز صفحه نمایش 6.6 "
نوع صفحه نمایش TFT LCD
سیستم عامل و پردازنده
تعداد هسته 8 هسته
پردازنده Octa-core (2x2.2 GHz Cortex-A76 & 6x2.0 GHz Cortex-A55)
پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2
سیستم عامل Android 11, upgradable to Android 13, One UI core 5
چیپست Mediatek MT6833 Dimensity 700 (7 nm)
حافظه
قابلیت ارتقا حافظه microSDXC (dedicated slot)
حافظه داخلی 64 گیگابایت, 128 گیگابایت
حافظه رم 4 گیگابایت, 6 گیگابایت
دوربین
دوربین اصلی Triple: 48 MP, f/1.8, (wide), PDAF- 5 MP, f/2.2, 115˚ (ultrawide), 1/5.0", 1.12µm- 2 MP, f/2.4, (depth)
ویژگی های دوربین فلش ال ای دی LED flash, چشم انداز panorama , تصویربرداری با برد دینامیکی HDR
دوربین دوم 8 مگاپیکسل
فیلمبرداری 4K : 30fps
صدا
نوع زنگ MP3, WAV ringtones, لرزش Vibration
فیش 3.5 میلیمتری بلی
بلندگو بلی
ارتباطات
بلوتوث 5.0, A2DP, LE
ارتباطات ارتباطات NFC , رادیو Radio , سیستم موقعیت یاب جهانی GPS
یو اس بی USB Type-C 2.0
وایرلس لن dual-band دو باند , Wi-Fi Direct وای فای داخلی , Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac
سایر ویژگی ها
مرورگر HTML5
جاوا بلی
سایر ویژگی ها -
سنسورها اثر انگشت fingerprint , حسگر proximity , شتاب سنج Accelerometer , قطب نما compass , ژیروسکوپ gyro
باتری
باتری Li-Po 5000 میلی آمپر ساعت، غیر قابل جابجایی
شارژ کردن 15 وات سیمی
توضیحات
گروه قیمتی میان رده

پر طرفدارترین نظرات
  • 1 از 1 کاربر طرفدار این نظر هستند

    بهترین

    تو ارزون قیمتا بهترینه واقعاً الان دو ساله دارم خیلی راضیم

    توسط نوید در

    ارسال پاسخ برای این نظر
    آیا طرفدار این نظر هستید؟

برچسب‌های محصول

برچسب خود را اضافه کنید

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.