گوشی سامسونگ گلکسی ای 8 پلاس 2018 دو سیمکارت Samsung Galaxy A8+ 2018 SM-A730FD

ناموجود




  • سایز صفحه نمایش
    6.0"

    1080x2220 pixels


  • دوربین
    16MP

    1080p


  • حافظه رم
    6GB RAM

    Exynos 7885 Octa


  • باطری
    3500mAh

    Li-Ion



 

برای محاسبه مبلغ هر قسط و مجموع پرداختی کلیک کنید

محاسبه اقساط

توضیحات محصول

گوشی گلکسی ای 8 پلاس سامسونگ با نمایشگر بی نهایت

گوشی گلکسی ای 8 پلاس 2018 با نمایشگر Infinity هیچ مرزی برای دید شما باقی نخواهد گذاشت؛ با نمایشگر بزرگ و زیبا Galaxy A8 که سراسر صفحه را پوشش داده است تجربه دیداری لذت بخشی خواهید داشت.


موبایل سامسونگ سری A 2018 با طراحی و رنگ شیک

گوشی گلکسی ای 8 پلاس 2018 با انحنای صاف و صیقلی خود به خوبی در دست قرار می گیرد و دارای طرح و رنگ های متنوعی است تا به خوبی استایل خاص شما را به نمایش بگذارد.


تجربه سینمایی با گوشی گلکسی ای 8 پلاس 2018

گوشی گلکسی ای 8 پلاس 2018 سامسونگ با نسبت تصویر 18:5:9 نمایشگر Infinity،باعث می شود تا به طور کامل در آنچه بر روی صفحه نمایش قرار دارد غرق شوید. گلکسی+A8 سامسونگ نسبت به دیگر گوشی های گلکسی سری A دارای بزرگترین صفحه نمایش تا به امروز است که صفحه نمایش افقی گسترده ای را ارائه میدهد تا شما خود را د سینما احساس کنید.


گوشی گلکسی ای 8 پلاس 2018 با صفحه ای مناسب برای مطالعه

نمایشگر بی نهایت گوشی گلکسی ای 8 پلاس از نسل پیشین خود بلندتر است؛ به این خاطر می توانید با اسکرول کردن کمتر همه محتوای مورد نظرتان را در یک صفحه مشاهده کنید. با گلکسی ای 8 پلاس مطالعه و چک کردن شبکه های اجتماعی بسیار راحت تر از قبل خواهد بود.


سامسونگ گلکسی ای 8 پلاس با دوربین دوگانه

گوشی گلکسی ای 8 پلاس دارای دوربین جلو دوگانه می باشد، این دوربین علاوه بر ثبت تصاویر سلفی با کیفیت بی نظیر، تصویر Wefies را ابداع کرده که بر روی تعداد افراد بیشتری در تصویر فوکوس می کند. دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی گلکسی ای 8 پلاس نیز، صحنه ها را با وضوح و شفافیت بیشتری ثبت می کند.


گوشی گلکسی ای 8 پلاس 2018 برای بهترین کیفیت تصاویر سلفی

دوربین جلو دوگانه گوشی گلکسی ای 8 پلاس با حالت لایو فوکوس به وسیله افکت بوکه، پس زمینه را محو می کند تا سوژه در تصویر برجسته تر باشد. پس از ثبت تصویر می توانید به دلخواه خود فوکوس تصویر را تنظیم کنید، همچنین به وسیله افکت های زیبایی می توانید جذابیت تصاویر سلفی و Wefies را بیشتر کنید.


تصاویر شاد و هیجان انگیز با دوربین گوشی گلکسی ای 8 پلاس

با استفاده از فناوری تشخیص چهره در دوربین گوشی گلکسی ای 8 پلاس، سلفی خود را با استیکرها تزیین کنید و یا به وسیله حالت های مختلف Food، افکت زیبایی و یا فیلترها قبل از ثبت تصویر آن را ادیت کنید. افکت زیبایی حتی زمانی که فیلمبرداری می کنید نیز در دوربین جلو فعال می شود تا در حرکت نیز بهترین ظاهر خود را داشته باشید.


گوشی گلکسی ای 8 پلاس مناسب برای محیط های تاریک

قابلیت های تصویر برداری گوشی گلکسی ای 8 پلاس 2018 به طرز چشمگیری بهبود یافته است، به صورتی که حتی در تاریکی شب و شرایط نوری نامناسب تصاویر را واضح و شفاف به ثبت می رساند. لنز F1.7، پیکسل های 1.12 میکرونی و سنسور بزرگ 1/2.8 نور بیشتری را از محیط دریافت می کنند تا جزییات صحنه ها به وضوح دیده شود.


گوشی گلکسی ای 8 پلاس با یک راه هوشمند برای جستجو در آلبوم عکس

موبایل سامسونگ سری A 2018 به شما کمک می کند تا به راحتی تصویر مورد نظر خود را با نوار جستجوی گالری پیدا کنید.همانطور که شما جستجو می کنید، گالری عکس، عکس های شما را تجزیه و تحلیل می کند و عکس های مربوطه را جدا می کند؛ حتی آنها را بر اساس دسته بندی نمایش می دهد!


گلکسی ای 8 پلاس 2018 دارای گواهی IP68

گوشی گلکسی ای 8 پلاس 2018 با گواهی IP68 به خوبی در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است تا حتی باران و یا اتفاقات ناگهانی کار کردن شما با گوشی را متوقف نسازد.


گوشی گلکسی ای 8 پلاس با Bixby به کمک شما آمده!

دوربین گوشی گلکسی ای 8 پلاس 2018 مجهز به بیکسبی می باشد که از این طریق می توانید اطلاعات مورد نظرتان را دریافت کنید. بیکسبی دستیار صوتی هوشمند سامسونگ می باشد که از طریق نوشته و یا تاچ عادت های شما را یاد می گیرد. این دستیار صوتی با حالت های مختلف Bixby Home، Bixby Vision و Bixby Reminder یک همراه همیشگی برایتان خواهد بود.


آمادگی همیشگی گوشی گلکسی ای 8 پلاس

گوشی گلکسی ای 8 پلاس مجهز به ویژگی Always On Display می باشد که اطلاعات مهمی نظیر نوتیفیکیشن ها، تاریخ، زمان و میزان باتری را بدون نیاز به روشن کردن گوشی نمایش می دهد.


جدا سازی پیام های کاری و شخصی در A8+ 2018 سامسونگ

با قابلیت Dual Messenger گوشی گلکسی ای 8 پلاس 2018، می توانید به راحتی چت شخصی و پیام های کاری را تفکیک کنید و به دو اکانت مختلف در اپلیکیشن پیام رسان مورد علاقه تان وصل شوید. همچنین نصب نمونه دوم از صفحه اصلی بسیار آسان است.


امنیت اطلاعات شما با گوشی گلکسی ای 8 پلاس سامسونگ

گوشی گلکسی ای 8 پلاس با اپلیکیشن Secure Folder از اطلاعات شما محافظت می کند. ویژگی فولدر امن فضای جداگانه ای را در گوشی ایجاد می کند تا بتوانید اطلاعات شخصی و محرمانه خود را در آن ذخیره کنید و از امنیت آن ها مطمئن باشید.


گوشی گلکسی ای 8 پلاس سامسونگ با ویژگی وای فای سازگار

گوشی گلکسی ای 8 پلاس با قابلیت کنترل وای فای سازگار، شبکه وای فایی که قبلا به آن متصل شده اید را ذخیره می کند و زمانی که در محدوده قرار می گیرد به صورت خودکار فعال می شود. این ویژگی با دور شدن از محدوده شبکه غیر فعال می شود که از این طریق به راحتی در شارژ باتری و دیتا موبایل صرفه جویی می شود.


گوشی گلکسی ای 8 پلاس با سیستم احراز هویت پیشرفته

گوشی گلکسی ای 8 پلاس 2018 علاوه بر اسکنر اثر انگشت، سیستم تشخیص چهره را نیز به عنوان معیار احراز هویت جدید ارائه کرده است. اکنون می توانید به وسیله چهره خود راحت تر از همیشه گوشی را آنلاک کنید.


ذخیره محتوای بیشتر با گوشی گلکسی ای 8 پلاس

گوشی گلکسی ای 8 پلاس با رم 4 گیگابایت به شما این امکان را می دهد تا به راحتی بازی کنید و سریع تر مالتی تسک کنید. گوشی گلکسی ای 8 پلاس با پشتیبانی از کارت microSD ارتقا پذیر تا 256 گیگابایت به شما این امکان را می دهد تا محتوای بیشتری را ذخیره کنید. همچنین با استفاده از قابلیت دو سیم کارتی گلکسی ای 8 پلاس می توانید زمانی که در سفر هستید از دو شماره تماس مختلف استفاده کنید.


همراهان ایده آل برای گوشی گلکسی ای 8 پلاس

با استفاده از سایر دیوایس های سامسونگ تجربه بهتری از گوشی گلکسی ای 8 پلاس خواهید داشت. به طور مثال می توانید به وسیله گجت های پوشیدنی سامسونگ، تمرینات خود را ردیابی کنید، با عینک واقعیت مجازی ابعاد جدیدی را کشف کنید و با Samsung Connect خانه هوشمند خود را کنترل کنید. در نهایت به وسیله همراهان گوشی سامسونگ و گلکسی ای 8 پلاس می توانید کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشید.

مشخصات فنی
عمومی
نام محصول گوشی سامسونگ گلکسی ای 8 پلاس 2018 دو سیمکارت Samsung Galaxy A8+ 2018 SM-A730FD
سری گلکسی A سامسونگ
سیم کارت
نوع سیم کارت نانو سیمکارت Nano-SIM
تعداد سیم کارت Dual SIM دو سیم کارت
شبکه ارتباطی
شبکه HSPA پروتکل, GSM جی اس ام, 4G LTE نسل چهارم
رونمایی
تاریخ رونمایی 6 دسامبر 2017
وضعیت در بازار موجود
بدنه
جنس بدنه آلومینیوم, شیشه
رنگ بدنه آبی, ارغوانی, طلایی, مشکی
ابعاد بدنه 159.9x 75.7 x8.3 میلیمتر
وزن بدنه 191 گرم
صفحه نمایش
تعداد رنگ صفحه نمایش 16M
مالتی تاچ بلی
جنس صفحه نمایش شیشه کورنینگ گوریلا Corning Gorilla Glass
رزولوشن صفحه نمایش 1080x2220 pixels, 18.5:9 ratio (~411 ppi density)
سایز صفحه نمایش "6.0
نوع صفحه نمایش صفحه نمایش لمسی خازنی Super AMOLED
سیستم عامل و پردازنده
تعداد هسته 8 هسته
پردازنده Octa-core (2x2.2 GHz Cortex-A73 & 6x1.6 GHz Cortex-A53)
پردازنده گرافیکی Mali-G71
سیستم عامل اندروید نوقا 7.1.1
چیپست Exynos 7885 Octa
حافظه
قابلیت ارتقا حافظه microSD، تا 256 گیگابایت (حافظه اختصاصی)
حافظه داخلی 64 گیگابایت
حافظه رم 6 گیگابایت
دوربین
دوربین اصلی 16MP
ویژگی های دوربین فوکوس خودکار تشخیص فاز phase detection auto focus, برچسب گذاری جغرافیایی geo-tagging , شناسایی چهره face detection, فلش ال ای دی LED flash, فوکوس لمسی touch focus , چشم انداز panorama , دیافراگم f/1.9, دیافراگم f/1.7, تصویربرداری با برد دینامیکی HDR
دوربین دوم 16 مگاپیکسل دوگانه + 8 مگاپیکسل
فیلمبرداری FHD : 30fps
صدا
نوع زنگ MP3, WAV ringtones, لرزش Vibration
فیش 3.5 میلیمتری بلی
بلندگو بلی
ارتباطات
بلوتوث 5.0, A2DP, EDR, LE
ارتباطات ارتباطات NFC , رادیو Radio , سیستم موقعیت یاب جهانی GPS
یو اس بی microUSB v2.0, اتصال Type-C 1.0 reversible connector
وایرلس لن dual-band دو باند , hotspot هات اسپات , Wi-Fi Direct وای فای داخلی , Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac
سایر ویژگی ها
مرورگر HTML5
جاوا خیر
ارسال پیام SMS(threaded view), MMS, Email, Push Mail, IM
سایر ویژگی ها شارژ باتری سریع Fast battery charging, مرورگر اسناد Document Viewer, مقاوم در برابر آب و گرد و غبار IP68 Certified Dust and Water Resistant, ویرایشگر عکس / ویدئو Photo/video editor, پخش eAAC+ Player, پخش FLAC Player, پخش H.265 player, پخش MP4 Player, پخش WMA Player, پخش WMV Player, پشتیبانی ANT+ support, پخش MP3, پخش WAV Player, حذف نویز فعال با میکروفن اختصاصی Active Active noise cancellation with dedicated mic, Always-on display
سنسورها اثر انگشت fingerprint , حسگر proximity , شتاب سنج Accelerometer , فشارسنج barometer , قطب نما compass , ژیروسکوپ gyro
باتری
باتری باتری لیتیوم یون 3500 میلی آمپر غیر قابل جابجایی
پخش موسیقی تا 73 ساعت
زمان مکالمه تا 23 ساعت (3G)
توضیحات
گروه قیمتی گران قیمت
نرخ جذب ویژه اروپا 0.32W/kg (head) 1.30 W/kg (body)

نمایش 2 نظر ثبت شده >
پر طرفدارترین نظرات
  • 1 از 1 کاربر طرفدار این نظر هستند

    تشکر

    ممنون که این گوشی رو موجود کردین لطفا رنگ ارغوانی رو هم بیارید. با تشکر

    توسط ضیایی در

    ارسال پاسخ برای این نظر
    آیا طرفدار این نظر هستید؟
  • 1 از 1 کاربر طرفدار این نظر هستند

    جشنواره

    در مورد جوایز جشنواره توضیح بدهید بدونیم چی هستش!

    توسط محمد در

    پاسخ ها (1)
    آیا طرفدار این نظر هستید؟
نمایش 2 نظر ثبت شده >

برچسب‌های محصول

دیگران این محصول را با این برچسب‌ها نشانه گذاری کرده‌اند:

برچسب خود را اضافه کنید

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.