گوشی گلکسی A8 سامسونگ | Samsung Galaxy A8 2018

ناموجود




  • سایز صفحه نمایش
    5.6"

    1080x2220 pixels


  • دوربین
    16MP

    1080p


  • حافظه رم
    4GB RAM

    Exynos 7885 Octa


  • باطری
    3000mAh

    Li-Ion



 

برای محاسبه مبلغ هر قسط و مجموع پرداختی کلیک کنید

محاسبه اقساط

توضیحات محصول

دید گسترده با نمایشگر Infinity گوشی گلکسی ای 8 2018 سامسونگ

گوشی گلکسی ای 8 2018 سامسونگ از نمایشگر بزرگ Infinity برخوردار می باشد که علاوه بر زیبایی فوق العاده ای که به گوشی می بخشد، سراسر بدنه جلویی را پوشش می دهد تا تجربه دیداری بی نظیری برایتان رقم بزند.


رنگ ها و طرح های خارق العاده گوشی گلکسی A8 2018

سامسونگ گوشی های خود را طوری طراحی می کند که فرقی نمی کند چه سلیقه ای داشته باشید؛ زیرا مورد پسند اکثر کاربران قرار می گیرد. گوشی گلکسی ای 8 دارای رنگ ها و طرح های متنوعی است که انتخاب را برایتان ساده تر می کند. گوشی سامسونگ a8 2018 با گوشه های منحنی صاف و صیقلی از طراحی ارگونومیک برخوردار است که به خوبی در دست جای می گیرد.


تجربه سینمایی با گوشی سامسونگ گلکسی a8 سامسونگ 2018

موبایل ای 8 2018 سامسونگ به لطف نسبت تصویر 18:5:9 نمایشگر Infinity که بزرگترین نمایشگر برای گوشی های گلکسی سری ای تا به امروز می باشد، نمای افقی گسترده ای به وجود می آورد که تجربه سینمایی خیره کننده ای ایجاد می کند.


گوشی سامسونگ گلکسی ای 8 2018 با نمایی گسترده

سامسونگ A8 سال 2018 با نمایشگر Infinity نسبت به نسل پیشین بلندتر می باشد که در نتبیجه برای مطالعه و مرور وب نیاز به اسکرول کمتری وجود دارد. اگر در حال چک کردن صفحات اجتماعی و یا مطالعه مقاله خبری هستید، با موبایل A8 همه محتوا را در یک صفحه مشاهده خواهید کرد.


ثبت یک شاهکار هنری با دوربین گوشی galaxy a8 2018 سامسونگ

گوشی گلکسی ای 8 گرفتن تصاویر خیره کننده را به آسانی و با کلیک بر روی دکمه شاتر ممکن می سازد. دوربین جلو دوگانه امکان ثبت تصاویر سلفی با کیفیت بهتر را فراهم می کند؛ همچنین این دوربین با ابداع تصاویر wefies امکان ثبت تصاویر گروهی را فراهم کرده است تا بتوانید لحظات را به روش نوینی به ثبت برسانید. با دوربین 16 مگاپیکسلی در بدنه پشتی ای 8 2018 نیز، مناظر اطراف از وضوح شفافیت بیشتری برخوردار خواهند بود.


سامسونگ A8 2018 با ویژگی لایو فوکوس

موبایل سامسونگ سری A 2018 با حالت لایو فوکوس در دوربین دوگانه جلو، هیجان و شادی را به تصاویر سلفی اضافه می کند. قابلیت لایو فوکوس، پس زمینه تصویر را به وسیله افکت بوکه، تار می سازد که موجب برجسته شدن سوژه در تصویر می شود؛ به علاوه می توانید میزان فوکوس را طبق سلیقه خود تنظیم کنید. با فعال سازی افکت های زیبایی در گوشی A8 2018 نیز می توانید از جلوه بی نظیر تصاویر Selfie و Wefies مطمئن باشید.


گلکسی a8 2018 سامسونگ با فیلترهای هیجان انگیز برای سرگرمی بیشتر

گوشی گلکسی ای 8 2018 تصاویر را با استیکرها و فیلترهای هیجان انگیز طبق سلیقه شما به ثبت می رساند. با استفاده از فناوری تشخیص چهره در گوشی A530FD تصاویر سلفی را با استیکرهای مختلف بیارایید؛ همچنین می توانید با استفاده از فیلترهای مختلف، حالت Food و افکت های زیبایی آن ها را ادیت کنید. افکت های زیبایی زمانی که در حال فیلمبرداری با دوربین جلو ای 8 هستید هم فعال می شود تا حتی زمانی که در حرکت هستید هم بهترین حالت خود را داشته باشید.


بهترین کیفیت تصاویر با دوربین گوشی گلکسی ای 8 2018

گوشی گلکسی ای 8 مدل 2018 با قابلیت های بهبود یافته ثبت تصویر در شرایط نوری نامناسب، به شما این امکان را می دهد تا در شب و یا محیط های تاریک هم مناظر را با وضوح خارق العاده ای به ثبت برسانید. لنز F1.7، پیکسل های بزرگتر 1.12 میکرونی و سنسورهای 1/2.8 اینچی تصاویر را با جزییات و کاملا واضح ذخیره می کنند.


جست و جوی پیشرفته تصاویر در موبایل سری A سامسونگ 2018

گوشی گلکسی ای 8 2018 با نوار جست و جویی که در گالری دارد سبب بمی شود تا شما به راحتی تصاویر مورد نظرتان را پیدا کنید. زمانی که در حال جست و جو تصویری خاص هستید، گالری A8 تمام تصاویر موجود را تجزیه و تحلیل می کند و تصاویر مربوطه را جدا می کند؛ حتی آن ها را به صورت دسته بندی به نمایش می گذارد!


گوشی گلکسی ای 8 2018 با مقاومت بی نظیر در برابر آب و گرد و غبار

گوشی گلکسی ای 8 2018 دارای گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار می باشد تا هیچ اتفاق غیر منتظره ای، کار کردن با گوشی را متوقف نسازد. گواهی IP68 به معنی مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار به گوشی می باشد که تحت آزمایشاتی نظیر فرو کردن گوشی در عمق 1.5 متری برای مدت زمان 30 دقیقه کسب شده است. گواهی IP68 گلکسی ای 8 2018 از آن در برابر باران شدید و یا پاشیده شدن آب زیاد محافظت نمی کند.


بیکسبی گوشی گلکسی ای 8 2018 همراه همیشگی شما

از طریق دوربین گوشی گلکسی ای 8 2018 که مجهز به بیکسبی می باشد، می توانید ریمایندر تنظیم کنید و یا اطلاعات مورد نظرتان را دریافت کنید. بیکسبی دستیار صوتی هوشمندی است که از طریق تاچ و نوشته، عادت های شما را می آموزد. با حالت های Bixby Home ،Bixby Vision و Bixby Reminder، این دستیار صوتی نه تنها با گوشی گلکسی ای 8 سامسونگ یکی می شود بلکه یک همراه بی نظیر برای زندگی روزمره شما خواهد بود.


گوشی گلکسی ای 8 2018 با ویژگی Always on Display

گوشی گلکسی ای 8 2018 به شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به فعال کردن گوشی، همیشه از اطلاعات مهم نظیر نوتیفیکیشن ها، تاریخ، زمان و میزان باتری آگاهی داشته باشید.


گوشی گلکسی ای 8 2018 با قابلیت Dual Messenger

گوشی گلکسی ای 8 2018 مجهز به قابلیت Dual Messenger می باشد تا به راحتی پیام های کاری و شخصی خود را تفکیک کنید. اکنون می توانید به دو یا چند اکانت چت مختلف و به اپلیکیشن های پیام رسان مورد علاقه تان وصل شوید؛ همچنین نصب نمونه دوم از صفحه اصلی بسیار ساده است.


موبایل A8 سامسونگ 2018، حافظ اطلاعات شما

موبایل A8 سامسونگ 2018، فولدر امنی دارد که با استفاده از آن می توانید از اطلاعات شخصی خود محافظت کنید. ویژگی Secure Folder فضایی مجزا را داخل گوشی ای 8 ایجاد می کند تا بتوانید اطلاعات محرمانه و شخصی خود را در آن ذخیره کنید و مطمئن باشید تنها خودتان به آن دسترسی خواهید داشت.


کنترل Wifi فوق العاده گوشی گلکسی ای 8 2018

با قابلیت کنترل وای فای سازگار در گوشی گلکسی ای 8 2018 بدون دردسر در عمر باتری و دیتا موبایل صرفه جویی کنید. این قابلیت، محلی که به وای فای وصل شده اید را ذخیره می کند و زمانی که در محدوه قرار گرفتید، فورا به آن متصل می شود؛ زمانی که محدوده سرویس را ترک می کنید، برای جلوگیری از کاهش شارژ غیر فعال می شود.


باز کردن آسان قفل گوشی سامسونگ گلکسی ای 8 2018

آنلاک کردن گوشی گلکسی ای 8، به آسانی ثبت یک تصویر سلفی و یا اسکن اثر انگشتتان می باشد؛ گلکسی ای 8 سامسونگ با برخورداری از اسکنر اثر انگشت و نیز تشخیص چهره، دسترسی به گوشی را برایتان بسیار آسان تر کرده است.


ذخیره محتوای بیشتر در سامسونگ ای 8 2018

گوشی سری A سامسونگ مجهز به رم 4 گیگابایت می باشد که سرعت بیشتری به بازی ها می بخشد؛ انجام چندین کار به صورت همزمان را ساده تر می سازد. گلکسی ای 8 با پشتیبانی از ظرفیت 256 گیگابایتی کارت microSD به شما این امکان را می دهد تا همیشه اطلاعات مهمتان را در دسترس داشته باشید. اگر زیاد سفر می کنید نیز با قابلیت دو سیم کارتی این گوشی می توانید دو شماره مجزا داشته باشید.


همراهان فوق العاده گوشی گلکسی ای 8 2018 سامسونگ

نحوه اشتراک گذاری خود را تغییر دهید و با دیوایس های سامسونگ زندگی روزانه را ساده تر کنید؛ تمرینات خود را با پوشیدنی های سامسونگ ردیابی کنید. ابعاد تازه ای را با گیر وی آر کشف کنید و خانه هوشمند خود را با Samsung Connect کنترل کنید. با گوشی گلکسی ای 8 و phone+ کیفیت زندگی خود را چند برابر سازید.

مشخصات فنی
عمومی
نام محصول گوشی گلکسی A8 سامسونگ | Samsung Galaxy A8 2018
سایز بند ساعت خیر
سری گلکسی A سامسونگ
سیم کارت
نوع سیم کارت نانو سیمکارت Nano-SIM
تعداد سیم کارت Dual SIM دو سیم کارت
شبکه ارتباطی
شبکه HSPA پروتکل, GSM جی اس ام, 4G LTE نسل چهارم
رونمایی
تاریخ رونمایی 6 دسامبر 2017
وضعیت در بازار موجود
بدنه
جنس بدنه آلومینیوم, شیشه
رنگ بدنه آبی, ارغوانی, طلایی, مشکی
ابعاد بدنه 149.2x 70.6 x8.4 میلیمتر
وزن بدنه 172 گرم
صفحه نمایش
تعداد رنگ صفحه نمایش 16M
مالتی تاچ بلی
جنس صفحه نمایش شیشه کورنینگ گوریلا Corning Gorilla Glass
رزولوشن صفحه نمایش 1080x2220 pixels, 18.5:9 ratio (~441 ppi density)
سایز صفحه نمایش "5.6
نوع صفحه نمایش صفحه نمایش لمسی خازنی Super AMOLED
سیستم عامل و پردازنده
تعداد هسته 8 هسته
پردازنده Octa-core (2x2.2 GHz Cortex-A73 & 6x1.6 GHz Cortex-A53)
پردازنده گرافیکی Mali-G71
سیستم عامل اندروید نوقا 7.1.1
چیپست Exynos 7885 Octa
حافظه
قابلیت ارتقا حافظه microSD، تا 256 گیگابایت (حافظه اختصاصی)
حافظه داخلی 32 گیگابایت, 64 گیگابایت
حافظه رم 4 گیگابایت
دوربین
دوربین اصلی 16MP
ویژگی های دوربین برچسب گذاری جغرافیایی geo-tagging , شناسایی چهره face detection, فلش ال ای دی LED flash, فوکوس لمسی touch focus , چشم انداز panorama , دیافراگم f/1.9, دیافراگم f/1.7, فوکوس خودکار تشخیص فاز phase detection autofocus, تصویربرداری با برد دینامیکی HDR
دوربین دوم 16 مگاپیکسل دوگانه + 8 مگاپیکسل
فیلمبرداری FHD : 30fps
صدا
نوع زنگ MP3, WAV ringtones, لرزش Vibration
فیش 3.5 میلیمتری بلی
بلندگو بلی
ارتباطات
بلوتوث 5.0, A2DP, EDR, LE
ارتباطات ارتباطات NFC , رادیو Radio , سیستم موقعیت یاب جهانی GPS
یو اس بی microUSB v2.0, اتصال Type-C 1.0 reversible connector
وایرلس لن dual-band دو باند , hotspot هات اسپات , Wi-Fi Direct وای فای داخلی , Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac
سایر ویژگی ها
مرورگر HTML5
جاوا خیر
ارسال پیام SMS(threaded view), MMS, Email, Push Mail, IM
سایر ویژگی ها شارژ باتری سریع Fast battery charging, مرورگر اسناد Document Viewer, مقاوم در برابر آب و گرد و غبار IP68 Certified Dust and Water Resistant, ویرایشگر عکس / ویدئو Photo/video editor, پخش eAAC+ Player, پخش FLAC Player, پخش H.265 player, پخش MP4 Player, پخش WMA Player, پخش WMV Player, پخش MP3, پخش WAV Player, حذف نویز فعال با میکروفن اختصاصی Active Active noise cancellation with dedicated mic, Always-on display
سنسورها اثر انگشت fingerprint , حسگر proximity , شتاب سنج Accelerometer , فشارسنج barometer , قطب نما compass , ژیروسکوپ gyro
باتری
باتری باتری غیر قابل جابجایی Li-Ion 3000 میلی آمپر
پخش موسیقی تا 66 ساعت
زمان مکالمه تا 24 ساعت (3G)
توضیحات
گروه قیمتی گران قیمت
نرخ جذب ویژه اروپا 0.24W/kg (head) 1.25 W/kg (body)

نمایش 2 نظر ثبت شده >
پر طرفدارترین نظرات
  • 1 از 1 کاربر طرفدار این نظر هستند

    ای 8

    چقدر خوب که موجودش کردین خیلی منتظر بودم

    توسط پاشا در

    ارسال پاسخ برای این نظر
    آیا طرفدار این نظر هستید؟
  • 1 از 1 کاربر طرفدار این نظر هستند

    vip sevice دارد

    vip service دارد

    توسط امیر مهدی در

    پاسخ ها (1)
    آیا طرفدار این نظر هستید؟
نمایش 2 نظر ثبت شده >

برچسب‌های محصول

دیگران این محصول را با این برچسب‌ها نشانه گذاری کرده‌اند:

برچسب خود را اضافه کنید

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.