اولین چیزی که معمولا در بسیاری از مشاغل قبل از هر چیزی مورد توجه قرار میگیرد برند است. برای آنکه مشاغل مختلف بتواند حس مثبتی را در مشتریان ایجاد کنند از نمایشگرهای دیجیتال استفاده می کنند.
این روزها شرکت های بزرگ از محتوای خلاقانه برای تبلیغات استفاده می کنند تا به این ترتیب موقعیت برتر خود را در میان رقبا حفظ کنند. یکی از روش های مورد استفاده به منظور دستیابی به این هدف، استفاده موثر از دیجیتال ساینیج ها به منظور ارتقای برند و جذب توجه مشتریان است.
ایجاد یک تجربه متفاوت خرید از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا بسیاری از مشتریان معمولا به صورت آنلاین نیز خرید می کنند. معمولا برندهای بزرگ دنیا برای تشویق مشتریان خود از دیجیتال ساینیج ها در تمام فروشگاههای خود استفاده می کنند تا به این ترتیب فضایی فوق مدرن ایجاد کنند و تصاویر پخش شده در این فضاها، ویژگی های محصول را به خوبی توضیح دهند.
به همین منظور، معمولا شرکت ها به نمایشگرهای تبلیغاتی نیازی دارند که نه تنها باید بزرگ باشند بلکه از محتوایی با کیفیت UHD نیز پشتیبانی کنند تا به این ترتیب ارزش برند آنها افزوده شود.
معمولا وقتی محتوا در رزولوشن UHD یا کمتر نمایش داده می شود تصویر یا متن به خوبی و با کیفیت بالایی نمایش داده نمی شود به این ترتیب تصاویری نه چندان مناسب از یک برند برای مشتریان نمایش داده می شود.
دیجیتال ساینیج های سامسونگ، علی رغم اندازه بزرگ و پشتیبانی از محتوایی با کیفیت UHD، تصاویری کاملا دقیق و واضح را به نمایش میگذارند.
نمایشگرهایی پرقدرت برای ارائه تصاویری با کیفیت
برای اینکه فروشگاهها نیز به محلی برای جذب مشتریان تبدیل شوند باید محتوایی با کیفیت بالا را در نمایشگرهای تبلیغاتی به نمایش بگذارند. اسمارت ساینیج های سامسونگ نه تنها محتوای UHD را با کیفیت بالایی نمایش میدهند بلکه از تکنولوژی های خلاقانه ای برای ارتقای محتوا از هر منبعی به سطح UHD استفاده می کنند.
مشاغل مختلف و به ویژه خرده فروشی ها می توانند از این ویژگی برای ارتقای یک تجربه دیداری بدون صرف هزینه زیاد استفاده کنند.
نمایشگرهای صنعتی سامسونگ نه تنها تکنولوژی خاصی را در بر میگیرند که می تواند محتوای کنونی را همانند HDR ارتقا دهد بلکه تکنولوژی HDR+ نیز تصاویر و ویدیوها را مدرن می کند. دیجیتال ساینیج های سامسونگ، حتی ریزترین جزئیات در روشن ترین و تاریکترین عکس ها را به خوبی نمایش میدهند.
استفاده از تکنولوژی SoC که یک مدیا پلیر داخلی و پردازنده را با هم تلفیق کرده است، یکی از تفاوت های اساسی ساینیج های سامسونگ با سایر مانیتورهای تبلیغاتی است. CPU چهار هسته ای، این امکان را برای کاربر فراهم می کند تا محتوای UHD را بدون هیچ اختلالی نمایش دهد.
انقلابی جدید در صنایع
بسیاری از مشاغل، نحوه تعامل خود با مشتریان را تغییر داده اند و روشی را برای سبقت در این رقابت ها به کار گرفته اند که این رروش، استفاده از دیجیتال ساینیج های سامسونگ است.
نمایشگرهای تبلیغاتی سامسونگ، این امکان را برای مشاغل مختلف فراهم کرده اند تا برند خود را از طریق تصاویر به مشتریان معرفی کنند.
اسمارت ساینیج های سامسونگ از نمایشگرهایی با اندازه بزرگ پشتیبانی می کنند که معمولا از 65 تا 98 اینچی را نیز در بر میگیرد.
به این ترتیب یک تجربه منحصر به فرد خرید برای مشتری فراهم می شود که اطلاعات مورد نیاز را در اختیار مشتری قرار داده و رضایت مشتری را افزایش میدهد.