این روزها در تمام مراکز بزرگ تجاری دنیا از دیجیتال ساینیج ها برای انتقال و نمایش محتوای دیجیتال مانند انیمیشن ها، عکس، متن و محتوای صوتی و تصویری استفاده می شود. نمایشگرهای صنعتی از یک سرور، شبکه، نمایشگر و نرم افزار تشکیل شده اند و دستگاه پلیر نیز مسئولیت تکرار محتوا بر روی صفحه نمایش را بر عهده دارد. قابلیت های این سیستم از طریق پلتفرم اتصال شبکه وایر یا وایرلس ارتقا پیدا می کند. به این ترتیب سیستم می تواند با سایر دستگاههای متصل به آن نیز ارتباط برقرار کند.
سیستم دیجیتال ساینیج ها با حذف نیاز به استفاده از کاغذ و روش های چاپ سنتی، سیستمی فوق العاده مقرون به صرفه را برای تبلیغات در اختیار شما قرار میدهد.
نمایشگرهای صنعتی سامسونگ به عنوان اولین برند مطرح در عرصه تبلیغات، برای تبلیغات هدفمند مورد استفاده قرار میگیرند. از طرفی سایر قابلیت ها نظیر افزایش اندازه صفحه نمایش از طریق اتصال به نمایشگرهای متعدد، آپدیت محتوا، دسترسی از راه دور، کنترل و مانیتورینگ، انتقال داده از طریق فایل های فشرده، صرفه جویی در مصرف برق، مقرون به صرفه بودن از نظر هزینه وقابلیت برقراری تعامل پویا، از جمله عواملی محسوب می شوند که استفاده از دیجیتال ساینیج های سامسونگ را در مراکز بزرگ تجاری دنیا گسترش داده اند.
تلویزیونهای تبلیغاتی سامسونگ حتی هزینه زیادی را در مورد نصب و نگهداری به شما تحمیل نمی کنند. از طرفی نرم افزارهای برنامه ریزی و پخش و یا مدیریت محتوا نیز استفاده از این دستگاهها را برای کاربران بسیار ساده تر کرده اند.
تلویزیون های تبلیغاتی سامسونگ بر اساس نوع به نمایشگرهای indoor و outdoor تقسیم بندی شده اند و می توان از آنها در شرکت ها و مراکز تجاری، تولیدی ها، موسسات آموزشی، مراکز دولتی، موسسات مالی و بانکداری، مراک حمل و نقل، خرده فروش ها و عمده فروشی ها، مراکز درمانی و … استفاده کرد.
تصور می شود که رشد بازار دیجیتال ساینیج ها تا سال 2020 دو برابر شود. در حال حاضر سامسونگ، بازیگر اصلی و نقش اول این عرصه است و باکیفیت ترین نمایشگرهای صنعتی را با قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار میدهد.