سامسونگ به دلیل پیروی از اصل مشتری محوری و با تمرکز بر اولویت ها و نیازهای مشتریانش، مدرنترین محصولات لوازم خانگی را وارد بازار می کند. به همین دلیل برای چندمین سال متوالی در راس بازار فروش محصولات لوازم خانگی بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی قرار گرفت.
سامسونگ به مرحله ای از نوآوری و اعمال برترین تکنولوژی ها رسیده که یک پنجم تمام یخچال فریزها، ماشین های لباسشویی و ماکروفرهای فروخته شده در بازار لوازم خانگی کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا، توسط سامسونگ تامین شده اند.
البته رقبای دیگری مانند ال جی نیز در مقام دوم و Whirlpool نیز در جایگاه سوم این رقابت جای گرفته اند. سهم فروش سامسونگ از بازار لوازم خانگی آمریکا به 19.5 درصد رسید که باز هم در مقایسه با سال گذشته حدود 3 درصد افزایش یافته است.
سهم سامسونگ از فروش یخچال فریزرها در سال گذشته به 22.7 درصد رسید و یخچال فریزرهای درب فرانسوی سامسونگ نیز از استقبال ویژه ای برخوردار شدند.
مقامات سامسونگ در این باره می گویند: ما محصولات پرمیوم خود را بر اساس تحقیقاتمان در مورد سبک زندگی مشتریان، توسعه میدهیم.