سامسونگ و ال جی، دو غول بزرگ کره ای در حال توسعه و ارتقای حضور خود در بازار دیجیتال ساینیج ها و به دنبال یافتن جایگاهی جدید در بازار فوق العاده رقابتی نمایشگرهای صنعتی هستند.
سامسونگ اعلام کرد که هفته گذشته، نمایشگر ال ای دی 360 درجه خود را در استادیوم State Farm Arena نصب کرده است.
این استادیوم در سال 1999 افتتاح شد و اخیرا نیز اصلاحات اساسی در آن صورت گرفته است. سامسونگ اعلام کرد که 21 نمایشگر LED را در سراسر این استادیوم نصب کرده تا ویدیویی به وسعت 12047 فوت مربع را نمایش دهد.
این بورد بزرگ ویدویی، اولین نمایشگر 360 درجه ای LED برای استادیوم بزرگ State Farm Arena است. سامسونگ اعلام کرد این نمایشگر می تواند ویدیوهایی با کیفیت HD را نیز پخش کند.
نمایشگر حرفه ای 360 درجه ای سامسونگ، این امکان را برای بینندگان فراهم می کند تا از تماشای هر لحظه از این دیدار لذت ببرند حال تفاوتی نمی کند که در نقطه تاریک استادیوم نشسته باشند یا نقاط روشن تر آن.
سامسونگ قصد دارد این دسته از محصولات باکیفیت ساینیج LED خود را نه تنها برای استادیوم های ورزشی بلکه برای بیلبوردهای بیرونی نیز تامین کند.
غول کره ای قبلا نیز ساینیج LED را در استادیوم ملی کوالالامپور نصب کرده بود. تازه ترین آمار منتشر شده توسط IDC نیز حاکی از آن هستند که سامسونگ برای بیست و دومین فصل متوالی به عنوان بزرگترین سهامدار بازار نمایشگرهای تبلیغاتی انتخاب شده است.
سامسونگ تنها در فصل دوم سال 2018، بیش از 300.000 محصول دیجیتال ساینیج را صادر کرده است. ال جی نیز پس از سامسونگ با اختصاص 8.5 درصد از این بازار به خود، در جایگاه دوم تامین نمایشگرهای صنعتی قرار گرفته است.
سامسونگ، رشد فوق العاده ای را در بازار دیجیتال ساینیج ها و در مناطقی مانند آمریکای لاتین و کانادا تجربه کرده است و نرخ رشد مشارکت سامسونگ در این مناطق به ترتیب 40.5 و 215.8 درصد بوده است.