صنعت دیجیتال ساینیج ها در ابتدا با یک نمایشگر تبلیغاتی outdoor ساده شروع شد و امروز به عصر مدرن دیجیتال رسیده است. این روزها ساینیج ها به یک پلتفرم ارتباطی کامل تبدیل شده اند که به صورت روزمره برای اهداف تجاری مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و اطلاعات را در اماکن عمومی انتقال میدهند.
سامسونگ پیشگام صنعت ساینیج ها بوه است و به مدت ده سال پیاپی نیز این جایگاه را حفظ کرده و هر سال نیز محصول جدیدی را در این عرصه معرفی می کند.
تلویزیون های تبلیغاتی سامسونگ در فرودگاههای بزرگ جهان
چرا تلویزیون های تبلیغاتی در مقایسه با تبلیغات در تلویزیون، بازدهی بیشتری را به همراه دارند؟ یکی از مقامات سامسونگ در پاسخ به این سوال می گوید: ما معتقدیم که دیجیتال ساینیج ها، روش ارتباط مردم با هم را تغییر میدهند. دیجیتال ساینیج های سامسونگ از طریق تلفیق با تکنولوژی های جدید، بازارهای جدیدی را ایجاد کردند و برای سامسونگ نیز این فرصت و این ادغام، در ابتدا با فرودگاهها آغاز شد. فرودگاه، ساختاری پیچیده و بزرگ دارد که نیازمند پردازش مقدار زیادی از اطلاعات است. سامسونگ با پیشرفت های نرم افزاری فوق العاده خود، برای اولین بار، سیستم نمایش اطلاعات پرواز(FIDS) را معرفی کرد که برای پردازش کلیپ های ویدیویی از راه دور و ارائه اطلاعات به صورت 24 ساعته طراحی شده است.
افزایش 3 الی 4 برابری اندازه ساینیج های سامسونگ و کاهش 54 درصدی ضخامت
سامسونگ در ابتدای سال 2000، ساینیج ال سی دی 32 اینچی خود را معرفی کرد. اگر این مدل را با ساینیج ال سی دی 110 اینچی سال 2014 مقایسه کنید متوجه می شوید که اندازه دیجیتال ساینیج سامسونگ در این دهه حدود 3.4 برابر افزایش یافته است. همچنین ضخامت آن کمتر شده است. جدیدترین ساینیج 4K سامسونگ که در سال جاری معرفی شد دارای ضخامتی 49.7 میلی متری است در حالیکه اولین مدل، دارای ضخامت 109 میلی متری بود. از طرفی امکان نصب این دسته از ساینیج ها در محل های مختلف وجود دارد و این امر نیاز به استفاده از تکنولوژی های مختلف برای تناسب با محیط های مختلف را فراهم کرده است که از جمله این شرایط مختلف می توانیم به دما، رطوبت، نور و .. اشاره کنیم.
همچنین تکنولوژی Samsung Magic Glass، مانع از انعکاس نور می شود و پرتوهای مادون قرمز را تا 40 درصد کاهش میدهد.
اسمارت ساینیج های بزرگ سامسونگ
سامسونگ، پیشگام بودن خود در عرصه دیجیتال ساینیج ها را با نصب ساینیج LED بزرگ در مرکز خرید COEX سئول و در سال 2018 به رخ همه برندهای دنیا کشید. این ساینیج بزرگ به یک صفحه نمایش با لبه های منحنی مجهز شده است.
ساینیج ذکر شده از 31000 ماژول نمایشگر LED تشکیل شده است که در فاصله 10 میلی تر از هم قرار دارند و به این ترتیب، دقت بالایی را به نمایش میگذارد.
به هر حال سامسونگ پس از گذشت سال ها هنوز هم حرف اول را در عرصه مانیتورهای تبلیغاتی میزند.
با گزارشات بعدی ما درباره تلویزیون های تبلیغاتی سامسونگ همراه باشید.
وبسایت نمایندگی رسمی فروش سامسونگ، بزرگترین و معتبرترین منبع خبری محصولات سامسونگ