با توجه به اهمیت موضوع به اشتراک گذاری اطلاعات و تضمین بازدهی بالا، اهمیت رقابتی شدن فضای شرکت ها نیز افزایش پیدا کرده است.
شرکت ها باید محیطی را تشکیل دهند که امکان همکاری بیشتر در بین کارمندان و به اشتراک گذاری اطلاعات را فراهم کند و ایده ها و نظریات نیز به صورت آزادانه رد و بدل شوند.
اگر اطلاعات با استفاده از نمایشگرها به اشتراک گذاشته شوند، محتوا نیز به راحتی مدیریت میشود. همچنین شرکت ها باید تاثیر گذارترین پیام های خود را در بین مشتریان منتشر کنند تا میزان مشارکت آنها افزایش یابد.
شرکت های بزرگ برای رفع این نیازها و نگرانی ها از دیجیتال ساینیج استفاده می کنند. سامسونگ نیز حداکثر پشتیبانی از محتوا را به عمل می آورد تا به سادگی، یک محیط تعاملی را برقرار کند. دیجیتال ساینیج های سامسونگ:
اطلاعات را به سادگی به اشتراک می گذارند و دامنه وسیعی از فرمت های رسانه ای را در اختیار کاربر قرار می دهند.
با سیستم عامل ویندوز و دستگاههای پیرامونی سازگاری دارند.
با استفاده از ماژول PIM به سادگی قابل توسعه هستند.
دیجیتال ساینیج های سامسونگ ، کارکرد بسیار پیشرفته ای را در اختیار افراد قرار می دهند تا بالاترین و بیشترین انتظارات مشتریان را نیز برآورده کنند.
از طرفی استفاده از نازک ترین ویدئو وال ها در محیط شرکت ها به افزایش جذابیت و تاثیر گذاری این محیط ها بر مشتریان کمک می کند.
سامسونگ، با استفاده از مانیتورهای صنعتی خود، امکان مدیریت پیشرفته محتوا را فراهم می کند. از طرفی MagicInfo و Data Link نیز امکان برقراری ارتباط با مرکز داده ها را فراهم می کنند.
دیجیتال ساینیج های سامسونگ، از بالاترین سطح وضوح رنگ برخوردارند و رنگ سفید بسیار روشن و رنگ مشکی عمیقی را نمایش می دهند. از طرفی ویدئو وال های سامسونگ با نسبت بالای کنتراست 5000:1 و قابلیت ضد انعکاس خود، تصویری حیرت انگیز را نمایش می دهند.
قابلیت دیگری که در این نمایشگرها نهفته است استفاده از طرح هنری صفحه نمایش همراه با چرخش تصویر میباشد که تاثیر محتوا بر بیننده را چندین برابر می کند.