سامسونگ الکترونیک امروز اعلام کرد که جایگاه ششم را در فهرست بهترین برندهای دنیا در سال 2018 به دست آورده است. ارزش این برند در حال حاضر به 59.9 میلیارد دلار رسیده که در مقایسه با سال گذشته حدود 6.5 درصد رشد داشته است.
برخی از عواملی که بیشترین تاثیر را در موفقیت سامسونگ داشته اند عبارتند از:
تلاش برای ارائه خلاقیت هایی در راستای خدمات رسانی بهینه به مشتریان و کاربران و ارائه تکنولوژی های برتر مانند گلکسی نوت 9 یا ماشین لباسشویی Quick Drive و تلویزیون هایی نظیر The Wall
پتانسیل رشد پایدار بر اساس تکنولوژی های خلاقانه آتی مانند 5G، AI و IoT.
رتبه یک جهانی در زمینه بازار نیمه رساناها و رقابت قوی در این زمینه
استفاده از استراتژی های جدید به منظور ارائه بهترین خدمات و محصولات به مشتریان
تکنولوژی های خلاقانه نه تنها برای مردم مفید واقع می شوند بلکه میزان رقابت پذیری برندها را افزایش داده و به عنوان عاملی مهم و کلیدی در ارزیابی های سالیانه تلقی می شوند.
نیمه رسانا، موقعیت سامسونگ به عنوان یک پیشگام را بیشتر مورد تایید قرار داده اند. گوشی های گلکسی نظیر گلکسی اس 9 و نوت 9 و تمامی ساعت های هوشمند سامسونگ با در نظر گرفتن نیازها و خواسته های کاربران طراحی شده اند.
همچنین سامسونگ در عرصه محصولات لوازم خانگی نظیر یخچال فریزرها و ماشین های لباسشویی نیز جایگاهی برتر را به دست آورده است. تلویزیون های QLED سامسونگ نیز از جایگاه ویژه ای در این بین برخوردار شده اند.