بانکداری، یکی از مهمترین صنایعی است که نظام اقتصادی اکثر کشورها بر آن متکی است. در همه انواع نقل و انتقالات پولی، بانک ها نقش اصلی را بر عهده دارند. از طرفی رضایت مشتریان نیز نقش مهمی را در سیستم بانکداری ایفا میکند. با توجه به رقابت شدید میان بانک های دولتی و موسسات مالی اعتباری خصوصی، اگر مشتریان از خدمات ارائه شده توسط بانک، راضی نباشند به سراغ بانک های دیگر میروند. اما گزینه های متعددی نیز در این بین وجود دارد که می توانند به بانک ها کمک کنند تا در این رقابت، برنده باشند.
تحقیقات نشان داده اند که ارائه اطلاعات درست و به موقع می تواند نقش مهمی را در برطرف کردن نیازهای مشتریان بر عهده داشته باشد.
برخی از مزایای استفاده از دیجیتال ساینج های سامسونگ برای بانک ها عبارتند از:
آموزش
آموزش برای بانک ها از اهمیت زیادی برخوردار است. از طرفی اکثر بانک ها دارای شعب مختلفی در سراسر کشور هستند و این امر باعث می شود تا آموزش افراد به صورت منسجم و پیوسته، دشوار باشد.
نصب نمایشگرهای صنعتی سامسونگ در پشت کانترها یا در سایر قسمت های بانک، آموزش را به یک فرآیند بسیار ساده تبدیل می کند. حتی می توان از طریق ارسال پیام و ریمایندرهای روزانه، آموزش را ساده تر کرد. به این ترتیب می توان اطلاعات اساسی را به تمام شعب موجود در کشور ارسال کرد و از آموزش منسجم همه پرسنل مطمئن شد.
فروش بالا
اگر بانک ها انواع خدمات مورد نیاز مشتریان را در اختیار آنها قرار دهند امکان تغییر جهت مشتریان به سمت بانک های دیگر کمتر است. دیجیتال ساینیج های سامسونگ می توانند انواع محصولات و خدمات خود را ارتقا دهند و از نمایشگرهای تبلیغاتی برای نمایش اطلاعات مربوط به این خدمات و محصولات استفاده کنند.
تبلیغ نام بانک
مسلما تفاوت هایی در میان خدمات ارائه شده توسط بانک های مختلف وجود دارد. به همین دلیل باید از تمام امکانات خود برای ایجاد تمایز با سایر بانک ها استفاده کنند. دیجیتال ساینیج های سامسونگ می توانند به خلق این تجربه متفاوت کمک کنند. زیرا از نظر بسیاری از مشتریان به عنوان ابزاری مفید، اطلاع رسان و مدرن تلقی می شوند و می توان از آنها برای به اشتراک گذاری اطلاعات مفید استفاده کرد.
نرخ برگشت سرمایه
پتانسیل ROI یا نرخ برگشت سرمایه از طریق دیجیتال ساینیج ها برای بانک ها بالاست و می توان از آن برای افزایش سپرده گذاری، افزایش فروش انواع خدمات و محصولات بانک، کاهش هزینه های آموزش، افزایش رضایت مشتریان و افزایش میزان وفاداری مشتری به بانک استفاده کرد. اگر بانک به دنبال روشی برای برنده شدن در این رقابت باشد، دیجیتال ساینیج های سامسونگ، بهترین و مناسب ترین ابزار برای برنده شدن در این رقابت هستند. دیجیتال ساینیج های سامسونگ، می تواند به یک امتیاز برتر برای بانک ها تبدیل شود.